Skønne Leopold (Leo) søger nyt hjem hurtigst muligt

Jeg har trådt i nællerne… :frowning: jeg ville give Frida mis på 14 år en ven efter hun mistede sin Orla i marts. Jeg har fået denne skønne 3 årige han kat Leopold (Leo) på prøve. Det er desværre for stor en mundfuld for min gamle kat. Er der nogen der ville elske at bo sammen med en sød, kærlig, kælen, glad og dejlig hankat, så kan han hentes hos mig med meget lækkert tilbehør: transportkasse, kattebakke, kradsetræ, fodreskåle og legetøj. Det ville spare ham for at skulle omkring sit gamle hjem igen. Han er virkelig en god kat, men jeg må tænke på Frida. Han SKAL bo et sted hvor han kan være konge og komme ud! Han kommer fra en et værelses lejlighed hos en pige, der elsker ham, men hun kan ikke lade ham komme ud, og det viser han tegn på behov for. Leo er neutraliseret og øremærket. Den tidligere ejer vil gerne godkende det kommende hjem. Skriv PB for hendes tlf nummer. Flere fotos kan sendes.

Måske du skulle nævne hvor i landet skønheden befinder sig ?

TAK! Leo bor lige nu lidt udenfor Horsens. Hvis han bliver nødt til at skulle omkring tidligere ejer, så bliver det i Århus.

Lidt flere billeder af Leo. :slight_smile:

Leopold har fundet et nyt hjem. :slight_smile: