Skøre, fjollede, herlige ord!

[quote=kamikaze;169724]Så sent som idag har vi på biblioteket grint og et par ord som bøgernes titler viser.
Eksempelvis Symbolleksikon…prøv at del ordet anderledes…symbolle-eksikon :rock:
Eller hvad med Stilleben…stille-ben :tihi: (stil-leben er malerier af motiver der er opsatte…frugt, vaser etc)
Der var flere, men dem har jeg glemt :ups: min hjerne er brugt op for idag[/quote]

usle-ben -høhø

Jeg læste engang en bog, hvor der optrådte en indianer med navnet Pumak Lo - indtil jeg laaangt henne i romanen opdagede, at han hed Pumaklo.

-LOL-LOL-LOL-LOL

:inlove::inlove::inlove:

Her i familien siger vi GODT NÅDYR… fordi min søn sagde forkert for mange-mange år siden, da vi hoppede ned fra sofaen og skulle råbe GOOOOODT NYTÅR:::::

-høhø-høhø

[quote=Eva;169730]Jeg læste engang en bog, hvor der optrådte en indianer med navnet Pumak Lo - indtil jeg laaangt henne i romanen opdagede, at han hed Pumaklo.

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Er du klar over hvor mange bøger jeg har læst om ko-parrede mennesker … den fattede jeg godt nok ikke lige… indtil de blev kop-arrede så fattede jeg det :ups::fløjte:

/Dorte

:tihi:

i er nu gode alle sammen…

Paa Mors hedder slik… (bon bon´s) Knald

Det grinede vi meget af för i tiden… naar en af ungerne raabte: “Mooo mooo hår do n knal” oversättelse: “Mor mor har du et stk. slik (eller bon bon)”

[quote=Dorte Birkedal;169734]Er du klar over hvor mange bøger jeg har læst om ko-parrede mennesker … den fattede jeg godt nok ikke lige… indtil de blev kop-arrede så fattede jeg det :ups::fløjte:

/Dorte[/quote]

Ha, ha Dorte, jeg kan huske, da jeg læste den første Puk-bog, da jeg var omkring 9-10 år.

Der står, at Puk hører en lyd og standser, men der er ikke noget.
Hun hører igen en lyd og standser påny.

Jeg kunne ikke begribe, hvad en pony havde at gøre i den sammenhæng.

Jeg læste sætningen igen og igen - og den gav stadig ingen mening.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Åhhh tak for dagens grin -LOL

i er nu gode alle sammen…

Paa Mors hedder slik… (bon bon´s) Knald

Det grinede vi meget af för i tiden… naar en af ungerne raabte: “Mooo mooo hår do n knal” oversättelse: “Mor mor har du et stk. slik (eller bon bon)”[/quote]

I sønderjylland kaldes snolder for bom.

Cen-terring - Center-ring

Den drillede mig helt op til voksenalderen hvor jeg kom til at åbenbare min dumhed.

Men nu anede jeg altså heller ikke der var noget der hed en centerring…og havde vist overset det ene r og læst det som centering (der heller ikke giver nogen mening) -LOL

Første gang min lillebror sagde dette, var jeg ødelagt af grin.

Han havde slået sig og gik og sagde av av av av av. Så vendte han sig om mod mig og sagde “det gjorde sq da nullernaller”

Nu bruger jeg, min bror og mine børn NÆSTEN ikke andre ord for noget der gør ondt.

Nullernaller :tihi:

Jaeh jeg har også en :ups:

Ærgerrig hvordan kan man være rig på ærgelse, undrede jeg mig meget over :ups:

Nej, i skal lige høre denne her forresten!

Da jeg gik på HGV (voksen HG) i 2006, sad vi og skiftedes til at læse højt fra en artikel i dansk bogen. Min (dengang) meget gode veninde læste højt for os andre, og læste så op at de små børn i Afrika led af anal-fabetisme.
Hun erklærede at hun syntes det var enormt synd for dem, at de alle sammen led af en sygdom i måsen som lød ret skrækkelig :tihi:

Den hørte hun altså for resten af skole året -LOL

[quote=DK Thomani;169805]… de små børn i Afrika led af anal-fabetisme.
Hun erklærede at hun syntes det var enormt synd for dem, at de alle sammen led af en sygdom i måsen som lød ret skrækkelig :tihi:

-LOL[/quote]

Jeg er FLAAAAAAAAAAD af grin

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Mange stavefejl kan også være sjove, især når ordet fejlstaves til noget der betyder noget helt andet… som når nogen skriver, at deres kat har hvide…:

potter (= poter)

-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg mener… katte bruger altså kattebakke og ikke en potte

-LOL-LOL-LOL

Min fætter som er fra Hobro egnen spurgte mig om jeg vidste hvad en [B]houknot /B er. Det måtte jeg tilstå at det gjorde jeg ikke -høhø

Er der nogen af jer der ved hvad det er?

En hårknude?

[quote=birtheras;169823]Min fætter som er fra Hobro egnen spurgte mig om jeg vidste hvad en [B]houknot /B er. Det måtte jeg tilstå at det gjorde jeg ikke -høhø

Er der nogen af jer der ved hvad det er?[/quote]

Kokosnød??

Ha ha ha jeg læste det lige som et k i starten.

Jeg tør næsten ikke gætte på noget …

Det er da nogle gode bud men ikke rigtig -høhø

Hov knude???

Nu vi er igang, er der så nogen der ved hvad et kævlesvin er? -høhø
Knus Elin