Skøre katte

Her i eftermiddag var jeg gået en tur op i vort drivhus. Vi har mange sjove ting der, bl.a. en solsikke så stor så stor. Den står der fordi jeg åbenbart tabte et frø da jeg såede dem i potter her tidlig forår.
Nå men vi har også ærter deroppe og det var dem jeg var på jagt efter. Mens jeg står og plukker ærter kommer Xena ind til mig. Jeg siger hej, men Betterøv siger ikke noget, hun går bare hen mellem mig og ærteplanterne. Der er lidt jord, der er dejlig løs og varm, så der ville hun så sidde og tisse en tår. Jeg forsætter med at plukke ærter og mis dækker pænt til efter sig.
Lidt efter kommer Leopold vadende og går direkte hen til det sted hvor Xena lige har siddet. Han begynder at grave et stort hul, sætter sig tilrette og får det der udtryk der vidner om noget der ikke ligger højest på parfumelisten.-høhø
Mens alt dette står på, sidder jeg stadig og plukker ærter, men stoppede dog da jeg så hvad Pletmis havde gang i.:slight_smile:
Men hvorfor i himlens navn skulle de begge to sidde lige der foran mig?:):slight_smile:
Knus Elin

Elin…du er jo deres moar - :inlove: :inlove:
de vil vise hvor dygtige, de er :tihi:

Nå ja det er da også rigtigt-høhø-høhø
Knus Elin

Jeg var helt bange for at de begyndte at spise ærterne. Det gjorde mine forældres hund. Han plukkede dem selv så de var nødt til at hegne ind -høhø

Sjovt nok havde mine forældre også en gravhund, der spiste ærter. Man kunne se en sort hale der viftede nede mellem rækkerne. Den spiste dem egntlig ikke, den tyggede på dem til al saften var væk og der kun var nogen trevler tilbage-høhø
Knus Elin

Han kunne plukke dem og åbnede dem og spiste så ærterne. Skrællerne gad han ikke, kun når det var mig der spist ærter og jeg så kastede dem til ham uden indhold -høhø

[quote=Leopolds mor;216232]Her i eftermiddag var jeg gået en tur op i vort drivhus. Vi har mange sjove ting der, bl.a. en solsikke så stor så stor. Den står der fordi jeg åbenbart tabte et frø da jeg såede dem i potter her tidlig forår.
Nå men vi har også ærter deroppe og det var dem jeg var på jagt efter. Mens jeg står og plukker ærter kommer Xena ind til mig. Jeg siger hej, men Betterøv siger ikke noget, hun går bare hen mellem mig og ærteplanterne. Der er lidt jord, der er dejlig løs og varm, så der ville hun så sidde og tisse en tår. Jeg forsætter med at plukke ærter og mis dækker pænt til efter sig.
Lidt efter kommer Leopold vadende og går direkte hen til det sted hvor Xena lige har siddet. Han begynder at grave et stort hul, sætter sig tilrette og får det der udtryk der vidner om noget der ikke ligger højest på parfumelisten.-høhø
Mens alt dette står på, sidder jeg stadig og plukker ærter, men stoppede dog da jeg så hvad Pletmis havde gang i.:slight_smile:
Men hvorfor i himlens navn skulle de begge to sidde lige der foran mig?:):slight_smile:
Knus Elin[/quote]

Hver dag når jeg tømmer kattebakkerne, kommer Mille midt i det hele og hopper op i den ene bakke og tisser. Så kan jeg ellers pænt vente på hun bliver færdig. Jeg har tit undret mig over denne idé hun har fået der.
Det startede for lang tid siden og de første par gange troede jeg bare at det var et eller andet flip hun lige havde fået, men nu har det stået på i flere måneder.

Hihi

herhjemme tømmer jeg bakker med to killinger i som tisser imens:-)

Så rooooser jeg dem dvs forstærker dem i det, så nu blir de jo ved:-)

Jeg tror Pletmis og Xena ville fortælle dig noget… måske vil de “skide” på ærter - kom og giv os daggamle kyllinger i stedet.

Blot et gæt, for de tænker natuuuuurligvis ikke sådan de to engle katte:-) hihi

[quote=lenschow;216627]Hihi

herhjemme tømmer jeg bakker med to killinger i som tisser imens:-)

Så rooooser jeg dem dvs forstærker dem i det, så nu blir de jo ved:-)

Jeg tror Pletmis og Xena ville fortælle dig noget… måske vil de “skide” på ærter - kom og giv os daggamle kyllinger i stedet.

Blot et gæt, for de tænker natuuuuurligvis ikke sådan de to engle katte:-) hihi[/quote]

Ja ja to som tisser og en madamme på skulderne, der kigger efter om alt bliver som det skal-høhø

Det Prik og Betterøv gjorde var helt sikkert bare for at drille og for at sige Helle bare har at komme med nogen kyller snart:tihi::tihi:
Knus Eliln