Skøre kattefigurer fra genbrugen

vi var idag et smut i en genbrugsbutik, mest fordi vi syntes det er sjovt at finde gode ting og sager der og vi faldt lige over disse 2 total skøre kattefigurer, de er faktisk så grimme at de bliver sjove.

:thumbup:

forresten gav vi en flad10 kr pr stk, det syntes vi er et fund til de penge

Årh, hvor er de søde :slight_smile:

kattene er fra amy la combe/whimsiclay og de findes åbentbart i alverdens sjove udgaver og priserne starter ved 150 kr stk

ÅÅh, nu kom jeg i tvivl om jeg fik givet den til Brita eller om den stadig er i mine gemmer et sted, men har selv sådan en af dem i lyserød som jeg fik i gave for mange år siden, og så blev pakket væk da jeg pakkede julepynten frem for snart maaaange år siden, og så åbenbart er blevet puttet i en kasse, for jeg fandt den først denne jul. Den er nemlig så kitch at den er lidt sød :høhø:
Men godt at se at dem i har fundet også er med lyserød fjerkrans! Sad nemlig med den og funderede over om det mon var mig der havde kommet fjer på den, eller om den var født med det! Så nu fik jeg svaret :høhø:

De er da fuldstændig fantastiske :wehuu:

Jeg ville ÆÆÆLSKE dem :inlove:

[QUOTE=Eife;1156738]ÅÅh, nu kom jeg i tvivl om jeg fik givet den til Brita eller om den stadig er i mine gemmer et sted, men har selv sådan en af dem i lyserød som jeg fik i gave for mange år siden, og så blev pakket væk da jeg pakkede julepynten frem for snart maaaange år siden, og så åbenbart er blevet puttet i en kasse, for jeg fandt den først denne jul. Den er nemlig så kitch at den er lidt sød :høhø:
Men godt at se at dem i har fundet også er med lyserød fjerkrans! Sad nemlig med den og funderede over om det mon var mig der havde kommet fjer på den, eller om den var født med det! Så nu fik jeg svaret :høhø:[/QUOTE]
Sådan en har hittekattestanden ALDRIG fået, så det har du ikke, Eva, men jeg ville med taknemmelighed tage imod den og nu hvor den rigtige pris er oplyst ville jeg IKKE sælge den for en flad tier, så det er efter min mening et FUND I har gjort Johnny.

De er da super sjove :tihi:
Til jul købte jeg en fin engel til 2 kr i en genbrugsbutik :ok:

ja man kan finde de mest fantastiske fund i genbrugsbutikker