Skruk ? - helt OT

I dag - på arbejdet - kom der en pige med hendes 3 uger gamle baby. Hun var i “min” afdeling før jeg startede, så jeg kendte hende jo ikke.

Nå men hun havde lige det smukkeste lille babybarn med, og så kan I ellers tro jeg blev skruk -høhø

Den lille pige lignede min søn (Mathias) da han var helt spæd. Med langt mørkt hår og skønne elastikker hvor de nu end hører sig til.

Ååååååh jeg blev heeelt tosseskør - og da jeg holdt hende for Iben (moren) smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt…

Jeg var liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige nødt til at skrive til min mand, at vi nok lige skulle have et barn mere… -xxrotflmao

Ja ja - Karsten sagde bare "jamen skat - vi kan jo ikke have en lift på motorcyklen -høhø Meeen er man kvinde eller ej??
Jeg skyndte mig ihvertfald at sige, at man kunne få sidevogne til en MC - og så var den diskussion vist uddebatteret -xxrotflmao -xxrotflmao

Nej jeg skal ikke have flere børn, men hold da op hvor var det vidunderligt, at holde den smukke lille baby…

Hi hi hi jeg blev sq helt skruk…

Nåå - det var lige helt OT, men jeg ville lige fortælle det… -høhø -engel

Tell me about it.

Manden og jeg har prøvet næsten 3 år…

For pokker verden er uretfærdig indimellem.

Helt sikkert søde -kramer OG det skal nok lykkes… det vil jeg ihvertfald HÅÅÅÅÅBE for jer…

Annette O - Årh, kan helt føle hvordan du må have haft det ud fra din beskrivelse. -forelsket

Annette Kefir - Ja, og jeg -jegkrydser -jegkrydser for at det snart lykkedes for jer to. :slight_smile:

Annette kan godt føle dig, men jeg behøver ikke holde andres små baby - har jo min egen lille skønhed som får mig til at smeeeelte, hver gang jeg kigger på hende -forelsket

Nette-mus håber snart der sker noget hos dig -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -love

Hvor er i søde -forelsket

Heldigvis har jeg misserne… det hjælper på det.

LOOOL

Det kender jeg godt, ihh sikke nogle følelser der kan komme op i en :smiley:

Men jeg er ikke SÅ skruk, savner ikke bleer og opvågning heeelt endnu. Meeeen det kan jo komme i fremtiden?! -tihi

DK Kefir Annette: Jeg håber det snart lykkedes for jer -forelsket

Nettetøsebasse -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Åhhh Nette…du kan da godt klare bare en lille bitte en mere… -forelsket så kan jeg blive gudmor… -forelsket

Annette kender du denne historie…

Et par i England gik efter 3 års ægteskab til lægen…de havde endnu ikke fået nogle børn…

lægen spurgte dem om deres sexual vaner…

De svarede…jammen vi sover da sammen i samme sovveværelse, men i hver sin seng…

Lægen måtte så forklare om blomsterne og bierne

Et år sener havde de et barn… -høhø og nej…det er ikke en joke

Nette søde det skal nuk lykkes -love -love -love -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser gkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser gkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser