Jeg skal bruge et stykke på¨105 X 50 cm til at lave en hynde til vores nyindkøbte bænk. Det skal være ca 8-10 cm i højden.
Stoffet håber jeg at kunne finde i stof og stil eller også må jeg vente med købe materiale til jeg er i Frankrig igen da jeg gerne vil have noget som er teflon behandlet og dermed ikke sart.
Optimalt ville faktisk være hvis Brita ved hvor det kan købes og hvis jeg kan gå i stof og stil og finde det stof jeg skal bruge. Så kan jeg støtte hendes misseproject og samtidig slippe for at gøre det selv :høhø:
Jam’n… du kommer jo engan gi melem til københavnstrup, så jeg forestillede mig, at du kunne bestille og afhente på den måde
Hvor du kan få fat i noget i Jydeland, har jeg ingen anelse om…
Tak Annie, troede blot at det var lukket - mener jeg hørte noget om det på TV2 østjylland for et stykke tid siden. Hvis ikke at det var det så er det jo ligefor og skal da undersøges
Nu kan jeg ikke blive klog på, hvor du bor, for der står syd for alperne. Men mon ikke man kan købe en skumgummi madras til en juniorseng og så skære den til?
Susanne, jeg bor Syd for alperne men jeg har sommerhus i Danmark og der opholder jeg mig lige nu. Jeg er i postnummer 8400 eller nærmere betegnet 6.8 km fra Tirstrup Lufthavn