Uha jeg tror det bliver til en ordentlig omgang regn og troden. :lynogtorden::lynogtorden:Vi har ikke fået en dråbe regn endnu, men jeg kan hører det bulder kraftigt i det fjerne.
Hvordan ser det ud ude vest på, er det startet hos jer.:?
Her i Horsens området, har vi haft et par ordentlige skyller med kraftig torden, her til morgen. Bastian sad i vindueskarmen, da der pludselig kom et ordentlig brag. Hold da op hvor fik han et chok stakkels kat. Men lige nu skinner solen igen og Bastian ligger og snorker her ved siden af mig…
HEY !!
Send det over til mig, please ?!
Her er 25 grader i lejligheden lige nu, selvom jeg har haft gennemtræk i nat.
:surrender1::surrender1:
Tror, at jeg vil danse en regndans for at få det over til mig :
Bare rolig det skal nok komme over til dig også, for min skyld måtte du godt får det hele:S
Jeg prøver da lige at blæse noget af det over til dig Tante T :sortsky:
det må godt komme her også!
Jeg ligger syg i min seng og gider helt ærligt ikke ligge og kigge ud på det fantastiske sommervejr, når jeg er lænket til enten sengen eller toilettet!
kom regn og dårligt vejr! det kan jeg da holde ud at kigge på fra min seng!
Hvad var klokken sådan ca. da det regnede her i Horsens???
Stod op lidt over 9 og er regnede det ikke mere.
Grunden til jeg spørger er, at min mor ringede lige for lidt siden for at høre om vi var stået op. Og hun spurgte om det havde regnet hjemme. Hvis ikke skulle jeg lige hente to bluser der hang til tørre udenfor. Jeg syntes kun bluserne virkede sådan lidt dugvåde…
Jeg bildte hende ind at det ikke havde regnet. For jeg havde da ikke hørt noget :høhø:
Men jeg kan da godt se at det ser lidt vådt ud udenfor!!
Jamen nu bor jeg 15 km udenfor Horsens, så det kan sagtens have været tørvejr i egebjerg. Klokken var vel halv otte da den første skylle kom. Anden skylle kom 3 kvarter senere, og der har ikke været noget siden.
EDIT: Havde det regnet lige så meget der hvor du er, som her - så havde bluserne hængt og dryppet endnu. for jeg skal da lige love for det væltede ned
Her midt i Horsens har vi heller ikke fået en dråbe - endnu da
VH
Susanne
Taaaak… jeg ville mere end elske det, jeg ville gå ud splitternøgen og lade mig selv blive gennemblødt af det dejligste, bløde regnvand… :juhu::juhu:
Her er det blevet lidt diset, så måske er det på vej ??
yay - første bulder nu! og en lille smule regn…
kom nu - bliv til mer bulder og mer regn
Jeg VIL have lyn, torden og skybrud - altså!
Pia 3 år stamper hårdt i gulvet, og lægger sig svimmel ned i sengen igen
Rigtig god bedring Pia. Jeg håber du får masser af bulder og regn, og at du hurtig bliver rask igen
Intet skybrud på østfyn - endnu… Men det blæser en dejlig let brise, så det ikke er kogende varmt
De første regndråber har netop ramt vestfyn
Her på Amager skinner solen, men det blæser lidt…
Håber vi får en mega skylle senere, vi trænger lige til at få lagt støvet ned og få vandet plænerne…
Sådan ca mellem Silkeborg og Viborg:
Kl 9:30 kom der en byge på et par minutters varighed.
Og ikke antydning af bulder og torden, men siden har det været højt solskin fra en fin blå himmel med små spredte hvide skyer og ikke så lummervarmt som annonceret, for det blæser en smule
Vi fik en lille kraftig byge med 2 brag i morges omkring 8.30 og ellers er det bare blevet tiltagende lummert og ulideligt.
Jeg har dog på fornemmelsen af det lovede skybrud nærmer sig, vinden har i hvert fald ændret både retning og styrke - for fem minutter siden fløg liftgardinet i køkkenet af sine hægter og endte på gulvet, så nu har Junior og hans dårlige nerver vist fået spænding nok for i dag
:surrender1:
ER der nogen af jer, der kan melde om kraftig regn, bulder og brag i dag ??
Her er det gråt og overskyet, men næsten ingen vind og rigtig slemt lummert…
Og stadig 25 grader inden døre…
Det er lummert og regner nu i Næstved - Og hold op hvor det styrtregnede, tordnede og lynede i aftes/nat. Har osse lige hørt at lynet er slået ned i vores område. Vores relæ havde åbenbart slået fra i nattens løb, så det var da en hel mirakel at jeg vågnede uden vækkeur klokken 4.30 i morges. Præcis på samme tidspunkt som vækkeuret var stillet
Send det ind til mig - be’ om ?
Her var der også bulder, brag og regn i aftes mellem 22.30 -24.00 - men selv med gennemtræk hele natten, er her stadig bare så klamt, fugtigt og lummert…
:altforvarmt::altforvarmt: