Slagter på Fyn, der selv slagter og skærer kødet ud

Hej alle.

Jeg søger en slagter, som selv slagter og skærer kødet ud.
Herhjemme ser vi nemlig River Cottage om søndagen :tihi:, og han snakker ofte om at bruge billige udskæringer af kød fra slagteren, men dem vi har i nærheden slagter ikke deres eget kød, og har ikke det store udvalg, og tænker at det er dem, der også har de billige udskæringer? Og hvad er billigt? :slight_smile:

Så jeg søger en slagter på fyn - gerne omkring Odense eller på Nordfyn :slight_smile:

http://dreyers-gaardsalg.dk/ de her har godt kød(men er klart billigst hvis man køber en kvart kalv af gangen)

Hvad tager de pr. kg. for 1/4 kalv?

Det behøver ikke nødvendigvis være økologisk kød :slight_smile:

Hey, men de afholder høstmarked den 3. og 4. september, og alle er velkomne. Det tilbud er da ikke til at stå for - øh, nå nej… :høhø:

Hvis du finder noget godt, så sig endelig til. Jeg skal også SPARE! :uha:

[QUOTE=galath;680122]Hey, men de afholder høstmarked den 3. og 4. september, og alle er velkomne. Det tilbud er da ikke til at stå for - øh, nå nej… :høhø:

Hvis du finder noget godt, så sig endelig til. Jeg skal også SPARE! :uha:[/QUOTE]

Uha ja. Altså der er Mesterslagteren på Faaborgvej, som har kødpakker, men efter en periode, så har man pludselig en ordentlig gang svinekød i fryseren. Mon ikke hk. svinekød er billigst :? Man får også nærmest 1 kg/ugepakke, og 1 kg = 4 måltider til to personer, og så ville er vi alligevel ikke med frikadeller, at vi gider spise dem 4 gange på 14 dage :wink: