Slagtet pony

Han må da være syg i bøtten, når han kan finde på den slags :uha:

Efter sigende skulle det være Camilla Plum og hendes søn, det drejer sig om

Jeg har læst med om sagen på netaviserne de sidste dage, og må sige, at jeg har revideret min opfattelse af Camilla Plum i negativ retning.
Hun skriver på et tidspunkt, at hun er stolt af, at hendes søn er blevet arresteret så mange gange, for det viser, at han ikke er autoritetstro.
Også, at vi skal huske på, at der er forskel på dyr og mennesker.

En nærmere undersøgelse skal vise, om ponyen var i live, da den blev “maltrakteret” (avisens udtryk).

PS: Sønnike har også tidligere slagtet et æsel.

Hun var vist ikke særligt glad for den, da hun havde foræret den væk til 2 mænd, som hun ikke kendte…

Hmmm! Jeg har læst, at det var to børn, som havde misforstået hende og derfor havde taget den med hjem, og at det var hos dem, sønnen og hans to venner hentede den.
Hun var sur på den, fordi den havde stukket hovedet ind ad vinduet og ædt hendes jordbær og noget frugt.

CP har nu aldrig været min kop te, denne hændelse og hendes forherligelse af sønnens tidligere lovovertrædelser gør ikke mit syn på hende bedre.

Her er en udtalelse fra en hestedyrlæge (kender ham ikke, så ved ikke om han er ‘pålidelig’)

CP og søn har tidligere slagtet æsel selv; gad vide hvordan det er foregået…

Man kan håbe på, at de mennesker, der prøvede på at gribe ind og forstyrrede parteringen af ponyen, henvender sig til politiet

• at sønnen nu har begået en lovovertrædelse for meget, så det får alvorlige konsekvenser for ham.

PS: Læser nu, at det var en mand i nærheden, der greb ind og efterfølgende kontaktede politiet.

Læste godt om den halshuggede pony i går mener jeg det var. Modbydeligt!
Det som kan læses i dag gør ikke sagen bedre. FØJ!

Man kan altså ikke være helt rask hvis man slet ikke har nogle betænkninger ved at slagte en pony/sit kæledyr og da slet ikke på en offentlig strand…

Helt banalt og lovmæssigt, skal man så ikke have jagttegn eller være dyrlæge eller slagter før man må aflive dyr?

[QUOTE=danpia;1089307]CP har nu aldrig været min kop te, denne hændelse og hendes forherligelse af sønnens tidligere lovovertrædelser gør ikke mit syn på hende bedre.

Her er en udtalelse fra en hestedyrlæge (kender ham ikke, så ved ikke om han er ‘pålidelig’)

CP og søn har tidligere slagtet æsel selv; gad vide hvordan det er foregået…[/QUOTE]

Ponyen vil lide under den aflivning, hvis den ikke er blevet bedøvet eller skudt med boltpistol.

Dertil kommer, at den må have været rædselsslagen ved fikseringen med bl.a. skarpt lys i øjnene.

I guder, hvor må de mennesker være følelsesmæssigt afstumpede (også CP).

[QUOTE=Mega;1089441]Dertil kommer, at den må have været rædselsslagen ved fikseringen med bl.a. skarpt lys i øjnene.

I guder, hvor må de mennesker være følelsesmæssigt afstumpede (også CP).[/QUOTE]

Det er desværre ikke ulovligt at være snotdum!

Snotdumme mennesker kan skam godt føle empati og være hjertensgode mennesker og højt intelligente og kloge mennesker kan godt være følelsesmæssigt kolde og afstumpede.

Og så er der dem, der både er snotdumme og følelsesmæssigt afstumpede - Og dét burde være ulovligt. :muhaha:

I dag skriver nogle “hestepiger”, at sønnen er fuld af løgn.

Han kan altså ikke være helt normal, når han gør sådan noget. Stakkels pony!

Han kan da næppe have lært respekt for dyr hjemme, når han kan gøre sådan. :thumbdown:

Håber han ikke slipper med et klask over fingrene, men får en straf, der kan mærkes, sådan en grimme ord :GRR: