Slik der er for gammel

Er det farligt at spise slik som er for gammel? Jeg har en rulle lakrisal som havde sidste dato i Januar i år. De smager normalt, ser normale ud og jeg her endnu ikke ondt i maven :tihi:

Kan det virkelig lade sig gøre…:tihi:
Det har jeg godt nok aldrig prøvet…-LOL

:fløjte::fløjte:

Jeg ville STRAX gå ud og stikke en finger i halsen… NOT !!

Her i huset er der aldrig noget slik, der bliver for gammelt…

:savle:

Jamen det gør det altså her i huset - skuffen er så fuld af slik og jeg har først lige fundet den da Finn smed alt det overflødige ud som ingen gidder spise :ups:

-what -what -what

MAN SMIDER IKKE SLIK UD !!!

Man sender det til Tante Tut - som slet ikke kender fransk slik…

:savle::savle:

[quote=Tante Tut;400476]-what -what -what

MAN SMIDER IKKE SLIK UD !!!

Man sender det til Tante Tut - som slet ikke kender fransk slik…

:savle::savle:[/quote]

Det er import slik - dansk slik som vi har købt når vi er hjemme :høhø:

:inlove::inlove:

Nå… javel så… men det gør alligevel ondt i en slikmund at høre, at det bliver smidt ud…

:stuck_out_tongue: :tihi: :uha:

Slik…bliver aldrig for gammelt her i huset. Slik skal spises med det samme :savle:

Det har jeg godt nok aldrig oplevet, anede ikke slik kunne blive for gammelt:tihi::tihi:
Nej pjat, det ville heller aldrig ske her i huset:):slight_smile:
Mon ikke der er så meget sukker i, det ikke tager skade af at ligge lidt længe.
Knus Elin

Så længe det ikke smager besynderligt, lugter grimt eller der vokser udefinerbare ting på, så ville jeg spise det!! Datoen er jo en mindst holdbar dato, så især med sådan noget som slik med en bunke sukker i, er den jo bare vejledende…

Tænk, nu har jeg set denne tråd indtil flere gange - og jeg fatter staaaadig ikke, hvad den handler om :?:?

Jeg synes ikke helt, at spørgsmålet er i den rigtige kategori. Jeg foreslår, at det flyttes til “fantasy” eller “science fiction” reolen her på biblioteket…
Slik der er for gammelt, tsk, stk!! Det må simpelthen skyldes en mangel i din uddannelse :tihi: - jeg har ganske enkelt aldrig hørt om den slags før…
VH
Susanne