Slimprop?

Den bliver svær den her.

Jeg har lige fået lov at låne dem, så jeg kunne se nærmere på dem.

De har alle 4 hvidt bryst, samme størrelse plet, der udvider lige meget op på hagen.

De har allesammen hvide forpoter på begge ben, samme størrelse “sokker”

De har allesammen hvide bagben, og jeg har målt deres “sokker”, og der er under 3 mm. forskel fra den længste til den korteste.

Så hvis nogen har gode idéer til en måde at skelne mellem dem, så sig frem, for ellers må jeg igang med at barbere en plet på hver, forskellige steder, så jeg kan kende dem fra hinanden.

Egentlig syntes jeg jo det var lidt ligemeget med at kunne skelne dem lige nu, men det er det jo ikke i forhold til at følge deres vægt, for i den størrelse er et par gram jo alligevel en stor forskel.

Når de er så ens ville jeg nok vælge barberingen.

Tillykke med dem :slight_smile:

Mener at det var DKkorat der lavede noget smart med elastikker? :slight_smile:

Ihhh… rigtige Firlinger! :smiley:

Tillykke med dem… Der er intet så skønt som en rundstrikket husmis!

Hvor er de skønne:wehuu:, Tillykke med alle 4…:flag:

[quote=alleos7;403005]Den bliver svær den her.

Jeg har lige fået lov at låne dem, så jeg kunne se nærmere på dem.

De har alle 4 hvidt bryst, samme størrelse plet, der udvider lige meget op på hagen.

De har allesammen hvide forpoter på begge ben, samme størrelse “sokker”

De har allesammen hvide bagben, og jeg har målt deres “sokker”, og der er under 3 mm. forskel fra den længste til den korteste.

Så hvis nogen har gode idéer til en måde at skelne mellem dem, så sig frem, for ellers må jeg igang med at barbere en plet på hver, forskellige steder, så jeg kan kende dem fra hinanden.

Egentlig syntes jeg jo det var lidt ligemeget med at kunne skelne dem lige nu, men det er det jo ikke i forhold til at følge deres vægt, for i den størrelse er et par gram jo alligevel en stor forskel.[/quote]

Hvor er det fedt - det bliver spændende at se om de bliver ved at ligne hinanden :slight_smile:
Knap så fedt for dig - men lidt sjovt! :tihi:
Synes bare du skal prøve at barbere dem, eller klippe et stykke af pelsen forskellige steder på dem… :slight_smile:

Prøv at se på mine killingebilleder - jeg bruger smal bukseelastik farvet med tusch og samlet med en lille sikkerhedsnål.

Jeg turde absolut ikke bruge noget med nåle hos mine killinger.
Hvorfor binder du ikke bare en knude på elastikken :?

[quote=Vivi_Fletcher;403086]Jeg turde absolut ikke bruge noget med nåle hos mine killinger.
Hvorfor binder du ikke bare en knude på elastikken :?[/quote]

Hvorfor egt ikke:? Sikkerhedsnåle er jo netop ikke skarpe - det skarpe er iaf gemt væk:)

Det virker fint med sikkerhedsnålen:) - den er nemmere for mig at regulere end en knude på elastik, som nemt bliver for stram eller for løs…

[quote=dkkorat;403090]Hvorfor egt ikke:? Sikkerhedsnåle er jo netop ikke skarpe - det skarpe er iaf gemt væk:)
[/quote]

Fordi det skarpe kommer frem ved at trykke på den - og det ville jeg da være bange for kunne ske ved et uheld.

De er 6 uger nu - der er intet sket endnu… risikoen er der naturligvis, men jeg har indtil nu vurderet, at den er lille, for at killingerne kommer til at åbne sikkerhedsnålen…

Nøj, skønne stribe-misser :wehuu: tillykke med dem:flag:

Spændende om de bliver ved med at være så identiske :smiley:

Tillykke med dem!