Vi h avde en tråd her på et tidspunkt om emnet. Men jeg kan ikke huske hvad den hed og en søgning har ikke fået den til at poppe op.
Men det var altså noget om hvad man kunne gøre hvis ens kat kom til at slukke for stikkontakten, og jeg fortalte om nogle “dimser” man kunne købe. Jeg kunne ikke finde dem online fordi jeg ikke vidste hvad de hed. Men i dag i Bauhaus skulle vi alligevel ha’ et par stykker og så tænkte jeg at jeg ville fotografere dem. Meget logisk hedder tingesten en kontaktlås!
Jeps Her har vi også en på kontakten hvor vores ekstra fryser sidder OG en på et stik hvor min computer sidder i, for det er nemlig lige under en almindelig lyskontakt
Det er en rigtig smart opfindelse som fortjener stor udbredelse
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1051086]Vi h avde en tråd her på et tidspunkt om emnet. Men jeg kan ikke huske hvad den hed og en søgning har ikke fået den til at poppe op.
Men det var altså noget om hvad man kunne gøre hvis ens kat kom til at slukke for stikkontakten, og jeg fortalte om nogle “dimser” man kunne købe. Jeg kunne ikke finde dem online fordi jeg ikke vidste hvad de hed. Men i dag i Bauhaus skulle vi alligevel ha’ et par stykker og så tænkte jeg at jeg ville fotografere dem. Meget logisk hedder tingesten en kontaktlås!
Og den ser sådan ud:
og koster den svimlende sum af 21,95 :)[/QUOTE]
Jo, det havde vi. Jeg oprettede en tråd om Mattis, der havde slukket for mit kølefryseskab, så jeg troede det var gået i stykker. Tak for oplysningen, sådan skal jeg helt sikker investere i
Tak for opklaringen Jeg ku’ bare huske noget med en kat der havde slukket for et eller andet, og jeg ledte nettet igennem efter et billede af en kontaktlås Men altså på det tidspunkt uden at vide hvad sådan en HED. Og så er det irriterende svært at finde et billede af den
Og så var det at Manden ville ha’ et par stykker til sit nye legeværelse i dag og så kom jeg i tanke om at vi havde snakket om dem herinde