Slukker din kat for stikkontakten?

Vi h avde en tråd her på et tidspunkt om emnet. Men jeg kan ikke huske hvad den hed og en søgning har ikke fået den til at poppe op.

Men det var altså noget om hvad man kunne gøre hvis ens kat kom til at slukke for stikkontakten, og jeg fortalte om nogle “dimser” man kunne købe. Jeg kunne ikke finde dem online fordi jeg ikke vidste hvad de hed. Men i dag i Bauhaus skulle vi alligevel ha’ et par stykker og så tænkte jeg at jeg ville fotografere dem. Meget logisk hedder tingesten en kontaktlås!

Og den ser sådan ud:

og koster den svimlende sum af 21,95 :slight_smile:

Sådan en er altid smart at have på det stik, hvor fryser og køleskab er sat i :slight_smile: Både med og uden kat :slight_smile:

Ligesom Luise, så tænker jeg også, at det er virkelig smart til kontakter til fryser og køleskab… (lige pt. har vi bare tape på dem)

:ok:

Rigtig smart - det skal skrives på min snart alenlange liste - tak, Trekkie

Og så gør det da ikke det mindste, at den du har lagt på bordet ligner en glad smiley med de 3 nederste huller :slight_smile:

Jeps :slight_smile: Her har vi også en på kontakten hvor vores ekstra fryser sidder :slight_smile: OG en på et stik hvor min computer sidder i, for det er nemlig lige under en almindelig lyskontakt :slight_smile:

Det er en rigtig smart opfindelse som fortjener stor udbredelse :wink:

Og ja, den ser så glad ud samtidig :tihi:

Det var da noget mere fikst end tape :ups:

Tape er såmænd slet ikke en dum løsning :slight_smile: Og hvis kontakten sidder et sted hvor man alligevel ikke kan se den er det jo godt nok :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1051086]Vi h avde en tråd her på et tidspunkt om emnet. Men jeg kan ikke huske hvad den hed og en søgning har ikke fået den til at poppe op.

Men det var altså noget om hvad man kunne gøre hvis ens kat kom til at slukke for stikkontakten, og jeg fortalte om nogle “dimser” man kunne købe. Jeg kunne ikke finde dem online fordi jeg ikke vidste hvad de hed. Men i dag i Bauhaus skulle vi alligevel ha’ et par stykker og så tænkte jeg at jeg ville fotografere dem. Meget logisk hedder tingesten en kontaktlås!

Og den ser sådan ud:

og koster den svimlende sum af 21,95 :)[/QUOTE]

Jo, det havde vi. Jeg oprettede en tråd om Mattis, der havde slukket for mit kølefryseskab, så jeg troede det var gået i stykker. Tak for oplysningen, sådan skal jeg helt sikker investere i :slight_smile:

Tak for opklaringen :slight_smile: Jeg ku’ bare huske noget med en kat der havde slukket for et eller andet, og jeg ledte nettet igennem efter et billede af en kontaktlås :wink: Men altså på det tidspunkt uden at vide hvad sådan en HED. Og så er det irriterende svært at finde et billede af den :tihi:

Og så var det at Manden ville ha’ et par stykker til sit nye legeværelse i dag og så kom jeg i tanke om at vi havde snakket om dem herinde :slight_smile:

kan man få en til sin fjernbetjening også. mine katte synes nemlig at de skal tænde for tvet.

Vi har slet ikke vippekontakter til stikkene. Det tror jeg aldrig jeg har haft? tænker dybt. Man trækker stikket ud for at afbryde :gruble:

Til gengæld har jeg katte der tænder for TV. De jokker på fjernbetjeningen, og vupti, underholdning… :slem:

[QUOTE=Ann R;1051462]Vi har slet ikke vippekontakter til stikkene. Det tror jeg aldrig jeg har haft? tænker dybt

Til gengæld har jeg katte der tænder for TV. De jokker på fjernbetjeningen, og vupti, underholdning… :slem:[/QUOTE]

Her kan de det hele - fjernbetjeningen ligger i en skuffe. Er træt af deres natkiggeri:-)

Yep - men jeg har også en mand - der er sværere at opdrage end kattene :wink: Og han lader dem ligge… :rulleøjne:

på det fladskærm der står hos mine forældre kan toundra både skifte kanal og styre lyden.