Slynger og vikler

Det er ren russisk, det er deres første baby

Gms er hvor stærk viklen er jo højre jo stærker men så kræver de erfaring for at blive gået til så de bliver bløde og lækre.

:grin: Første baby så anbefaler jeg du ser efter gms på 230-250 de er ok til begynder.

1 Synes om

Og der kan jeg se at vikle i ønsket mønster ofte er 270+ Så der skal man bare være obs på den lige skal blødgøres lidt.

Ellers kan man se efter Mai Tai, Vikle Tai og andre bære dimser.

1 Synes om

Ups, kom til at kigge ind på krammebarn, havde ikke lige hørt om den side før du skrev den herinde… Kom til at købe en vikle mere :see_no_evil: mads slår mig halvt fordærvet (gør han ikke men han kommer ihvertfald til at spørge om jeg ikke snart har vikler nok) når han ser jeg har købt endnu en vikle, har jo kun 4 i forvejen :grin:

4 Synes om

Måske de skal starte med en strækvikle :slight_smile: Det syntes Rune i hvert fald var ok til at finde ud af.

Men ved ikke, om man kan få dem i camouflage.

Pft, kun fire?

Jeg har nu en og en anden bestilt, og jeg kan ikke engang binde endnu :joy:

Jeg bruger mine vikler hver dag… Det er altså bare nemmere at have ham på maven end at skulle slæbe en barnevogn med alle steder… :wink: Når den nye kommer hjem har jeg 5 vikler… Og der er ihvertfald 4 mere jeg ønsker mig., :see_no_evil:

Hehe… Jeg tror ikke fire mere kan gøre det her. Men jeg har også et problem med pæne stoffer :ups:

Jeg håber, Birk kan blive glad for at blive viklet, for han er ved at være for tung til mine arme :confused: 4 mdr på lørdag og allerede 7,5 kg.

1 Synes om

:scream: Han overhaler Villiam lige om lidt så… Vi var ved lægevagten i går, der blev han vejet til 7,9 og han er 7 mdr… Tilgengæld bruger vi allerede 86/92 i tøj.

Stræk vil jeg gå uden om, da det kun er til de første par mdr. Og den skal strammes meget så helt klart fastvikle som kan følge barnet :wink: og kan man hitte ud af stræk @Lykke så kan man også med fastvikle :joy:

Birk er godt på vej ind i 74. Synes han vokser alt alt for hurtigt!

Ja, det ved jeg :slight_smile: Har bare hørt flere sige, at de som begyndere synes strækviklen er nemmere end fastviklen.

Tror fx Rune godt kunne lide, at den var bundet inden han fik Birk, så han ikke skulle kæmpe med stof og baby :slight_smile:

Dem der siger det er ikke dem som virklig vikler :crazy_face: for den er ikke letter. Kun at den er forbundet men faktisk svære at binde korrekt pga stræk :joy::v:t3:

Med et nyfødt første barn kan man jo heller ikke være en af dem der virkeligt vikler :joy: Medmindre man er gået all in på andres børn.

2 Synes om

Hehe det jeg mente, er de ikke er dem som så er gået vider i den verden men blot har viklet de første måneder og så gået over til anden bæredimser eller intet :joy:

Jeg venter spændt på om 1år når Rune og dig er hardcore vikler om i så vil anbefale strækvikle :metal:t3::laughing:

Jeg ved ikke, om jeg decideret anbefalede den. Foreslog det, fordi jeg har hørt godt om det :woman_shrugging:

Vi har fået kattedame-viklen :tihi:

IMG_20190716_123943

IMG_20190715_144852

10 Synes om

Åhhh den er så MEGA feeeed!!! Er altså stadig ret misundelig :smirk: den ser da mega træls ud! Den må heller komme på tæske og kramme ferie her hjemme :muscle:t3::heart_eyes: