Slynger og vikler

Ha ha og ha :stuck_out_tongue:

Den er sååååååå blød :heart:

Du er sååååå ond!!!

Åhhhh den minder sikkert om min elskede Yaro slynge den ser nemlig mega lækker blød ud.

Føler du grib er god i den? At den ikke er så blød at Birks sæde glider?

Syntes vi skal se alle dine vikler :laughing::pray:t3: @Lykke :heart:

Ih, hvor han ligner dig, Lykke :slight_smile: Er han egentlig rødhåret?

1 Synes om

Der er rigtig fin grip i den, så den holder til mine sloppy bindinger, men glider stadig fint, når jeg binder. Den er tyk og lidt bouncy, vil jeg kalde det.

Folk kommer da til at tro, at jeg er tosset så :ups:

1 Synes om

Taaaaak! Alle siger, han ligner sin far :roll_eyes:

Han er vist ikke rødhåret, men har et kraftigt rødt skær. Ligesom sin mor :slight_smile:

3 Synes om

Han ligner dig ret meget der. Baby har evolutionært haft fordel af at ligne deres fædre som små, da far så ikke er i tvivl om at det er hans barn, og derfor vil bruge energien på at opfostre barnet :slight_smile: Og det holder så ved i moderne dage :slight_smile: Det jævner sig ud senere

Det ved jeg :wink:

Derfor må folk gerne kunne se de træk, han tydeligvis har fra mig :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Men Lykke, det tror folk allerede :tonguenanananana: Det er bl.a. derfor vi kan lide dig. Og må vi så ikke godt se dem, jeg vil i hvert fald også gerne se dem. :smil:

Lille Emma har også lignet Tonni helt vanvittigt meget (dog uden fuldskæg :wink: ), indtil i de her dage (hun er 5½ uge nu) … jeg så hende i går og da var ligheden med hendes far ikke helt så stærk, som den har været.
Hun ender nok med at ligne miiig :blush:

2 Synes om

Tak :face_with_raised_eyebrow:

Har ikke lige nogen fancy billeder af dem, men her er viklerne og ringslyngen… Så næsten alt vores bæregrej :sweat_smile:

00100dPORTRAIT_00100_BURST20190713181625765_COVER
Min første, som I har set tidligere.

00100dPORTRAIT_00100_BURST20190616152724654_COVER
Birks navnevikle (den hedder Birk)

00100dPORTRAIT_00100_BURST20190623125923930_COVER
Mine sommerfugle

IMG_20190716_185656
De nye katte lidt tydeligere

00100dPORTRAIT_00100_BURST20190521160222561_COVER
Ringslyngen

4 Synes om

Hvor er de fede. Gode farver og motiver. :ok: Og så synes jeg at det er en fed måde at transportere sit barn på. :hjerte:

1 Synes om

De er så flotte og det klæder dig bare så meget at bære :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: du må snart holde grams :see_no_evil:

På viklerne eller barnet?

Begge dele :joy::point_up:t3:

1 Synes om

Jeg kan slet ikke overskue at have en stak fremmede forbi pga kattene :sweat_smile:

Lige en ordforklaring… Sakset fra FB :slight_smile:

FB_IMG_1563300997051

3 Synes om

@lykke det er også din skyld :joy: kom til at købe en rs, så nu finder vi så ud af om jeg kan hitte ud af det… Har jo kun brugt fastvikler so far… (har godt nok en strækvikle, Meeen er aldrig blevet gode venner med den :flushed::exploding_head:)

RS kan du nemt klare når du har FV :muscle:t3: Stræk er og bliver noget træls noget :joy::see_no_evil:

1 Synes om

Ja det sagde lykke også… Strækvikle fik jeg inden Villiam blev født af en veninde, der mente det bare var genialt… Men blev som sagt aldrig rigtig gode venner med den… Købte en fastvikle og vupti så var ergobaby bæreselen smidt i skabet :joy:
Også kom jeg til at snakke vikler med Lykke da hun lokkede mig ind på wraptrack (som jeg i øvrigt stadig ikke har fået alle vikler ind på :joy:) og det at jeg aldrig havde prøvet en rs… Så fortalte lykke stolpe op og stole ned om det var genialt… Så det må helt klart være hendes skyld jeg kom til det, selvom jeg slet ikke mangler bæreredskaber :see_no_evil::thinking::scream:

1 Synes om