Slynger og vikler

Jeg tager den på mine skuldre :sunglasses:

Men så får du skylden for min mystery bag fra Roar :joy:

Hvilken RS har du fået?
Og er det dig, der har købt Miau Miau Navy Neon for næsen af mig?

Jeg har ikke købt en miau miau… Så det vil jeg ikke have skyld for :crazy_face:

Hey, det var da dig der taggede mig i det der mystery bag halløj ikke omvendt… :scream::thinking: Har du fået den?

Har købt en luluna Runes :see_no_evil:

Uh, hvilke runer er det?

Ej, hvem mon så STJAL den fra mig? :face_with_raised_eyebrow:

Skal bare give nogen skylden :stuck_out_tongue: Får en RS og en scrap mystery bag… Jaja, @Juvena, du griner bare :smile:

:joy: Jeg har skabt ét (nok endda 2) vikle monster!!! Med god hjælp fra de andre vikle folk :laughing:

:muscle:t3: Manden og dig er sq så gode til de stoffer der! Lad os GRAMSE!!! :see_no_evil: I har jo så mange er ved at overtale Michael til den nye med Runer jeg taggede dig i på FB :heart_eyes: de farver altså! Og og og den smarte sele :see_no_evil: han gider bare ikke andet end sin FV

Eclipse waters :see_no_evil:

Ej jeg er ikke et vikle monster :scream: jeg er bare vikle entusiast :joy::joy: nå okay okay, så vikle monster - men jeg har ikke været til grams nogen steder endnu, :pensive: så i to må være værre end jeg :crazy_face:

I kommer bare :stuck_out_tongue: Hvis I venter en måneds tid, så har Rune barsel og så er vi begge hjemme flere af hverdagene :slight_smile:

1 Synes om

Grams er SÅ hyggeligt! Kom afsted :wink:

1 Synes om

Enig grams er mega hyggeligt - jeg får bare gjort det for lidt efter nr 2 kom til :see_no_evil:

Her er bare ikke rigtig noget her nede… :pensive:

Sker der intet i de lokalgrupper?

Her har været et par stykker i løbet af sommeren. Men det kræver jo selvfølgelig, at nogen får det i gang :slight_smile:

Nej, den er mere død end levende den lokalgruppe jeg er i… Der kommer højst et opslag i ny og næ hvor folk søger vikler (til køb osv) Meeen ikke rigtig noget grams, har overvejet at melde mig ind i en anden der godt nok er lidt længere væk, men måske der sker lidt mere der end i herning gruppen… :see_no_evil:

Er denne jeg har købt @lykke - bare i en rs… :see_no_evil:

4 Synes om

Den er så flot, vil gerne have den i FV :crazy_face::heart_eyes:

Jeg var også i tvivl om jeg skulle tage en fv eller rs, Meen tænkte nu prøver du en rs, så kan jeg jo altid sælge eller bytte den til en fv hvis jeg ikke bliver gode venner med den :joy::see_no_evil:

1 Synes om

Jeg slog den op med det samme, du skrev navnet :see_no_evil:

Haha det tænkte jeg nok… :joy:

Jeg har fået et par vikler, der vist kan kaldes jeres skyld :cat:

8 Synes om

:roll_eyes: Hvor er min invitation til grams!

Ahhh altså i har så mange skønne bæredimser :joy: har i pantsat dytten?