Små killinger - store fødder (poly'er)

Tidligere på ugen oprettede jeg denne tråd
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?41271-Efterladt-kat-med-killinger om en kat med killinger der var blevet efterladt.

I ville gerne se billeder, og selv om det ikke er mine misser viser jeg dem i denne tråd.

Jeg skulle hilse fra min kollega og sige at killingerne er til salg når de er gamle nok - de bor i nærheden af Ålborg.

Her er de så de små mislinger med meget store fødder:

At der er nogen der har smidt disse misser væk går over min forstand:S

guuuuuuuuuud hvor ER de bedårende !!! :slight_smile:

Hold kæft hvor er de smukke!!!
jeg smeltede lige!

Åhhhhh de er da bare bedårende, og så er de poly, det gør dem ikke mindre kære! :wehuu:

Hvem kan smide sådan nogle små liv ud?

Sidder og tænker !! Hvorfor får nogle katte disse poly poter ? genfejl eller ?

Hvor er de dog fine :hjerte: - og så med ekstra tæer på de små poter. :slight_smile:

Heldige missemor, at hun har fundet et hjem, hvor man vil tage sig godt af den lille familie. :kryds:

Søde, søde billeder af helt bedårende kat med killinger…:wehuu:

Hvor er de heldig at komme til at bo hos din kollega, stort klap på skulderen til pgl :wehu:

Tak fordi vi måtte se billederne. (det er jo ikke forbudt at indsætte flere, efterhånden som de vokser…:wehuu:)

Jeg kom lige i tanke om noget…prøv at få en “god aftale” med www.katdoktor.dk dyrlæge Pia Bisgård, mhp på at få dem vaccineret og neutraliseret, også mormissen, før salg. Pia’s hjerte banker for katte, også internatkatte, hun er fast dyrlæge hos Kattens Værn’s internat i Aalborg og medlem af Kattens Værns bestyrelse. Hun har katteklinik i Vejgård.

Kom lige i tanke om noget mere…hvis din kollega beslutter sig for at få dem alle fixet inden salg, giver jeg gerne et tilskud til betalingen. Så bare meld tilbage…

Åhhhhhhhh neeeeeeeeeej da, hvor er de bare BEDÅRENDE :smelter: Hvilke futter… Og hvilke dejlige udtryk :hjerte:

Tak fordi I hjælper dem til en god fremtid i livet :thumbup:

Hvor er de bare smukke :smelter:
Jeg elsker simpelthen at de har ekstra tæer!

Ja - det er vist den bedste beskrivelse, genfejl eller mutation - det er et temperamentsspørgsmål hvad man kalder det. Da jeg var barn og kendte dem i Vendsyssel blev de kaldt rottekatte fordi de skulle være dygtige rottefængere, men jeg er nu ikke sikker på det passede :slight_smile:
Men de er da en yndig flok uanset antallet af tæer :slight_smile:
VH
Susanne

Der skal en poly til for at lave en poly, og ja det er en gen fejl, sagt lige ud…
Men thi hi, de ved udmærket godt de har de poter, og de bruger dem… De er ret gode til at samle ting op, og er bedre til at klatre og går på meget smalle steder…

:hjerte::hjerte::hjerte:
Hvor er de bare skønne… suk :hjerte:

Nårh hvor er de kære! :hjerte: Har de overtallige tæer på både for- og bagpoter? Og er de allesammen poly? Er mormis også poly? Det er lidt usædvanligt med poly bagpoter, hos Maine Coon ser man flest hvor kun forpoterne er med overtallige tæer. :slight_smile:

Årh de er da total nusser :hjerte: Gerne mange flere billeder af yndighederne :slight_smile:

Jeg synes de ses tit, jeg har ud af 3 poly killinger har to med poly bagpoter, der er dog nogen der ikke ligger mærke til det, da de nogen gange har det der minde om en ulve-klo, den sidder lidt højre oppe… kan være Kimilla vil tage billeder af Hendes pige’s bagpoter…

Men ja det er usandvanlig med så mange tær på bagpoten…