Smækker med dørene

Jeg arbejder hjemme i disse dage, hvor Kongevejen er totalt spærret.

Katte-dyrene synes det bør udmønte sig i meget mere katte-relateret aktivitet fra min side, dvs noget andet end bare at sidde på en stol og lave noget på PC’en.

Charley er så begyndt at knalde med dørene; sådan rigtig hårdt, så det gi’r et brag, så man er ved at falde ned af stolen :yikes:

Han har altid åbnet og lukket døre, bare sådan fordi han kan, tror jeg.

Og så piller han ting ned af en reol med koge-bøger og opskrifter. Han går højt-snakkende derud og råwer “mo-ar, kom li-ge”. Gør jeg ikke det piller han bøger og opskrifter ud af reolen og ned på gulvet.

Bandit-kat, men sjovt han er så opfindsom
:slight_smile:

Min Isis smækker også med dørene hvis ikke lige jeg rejser mig med det samme, når hun vil noget. Og det er både den ene og den anden vej. Dumme kat! Eller faktisk er de jo ret kloge, for de opnår jo lige det de vil, nemlig opmærksomhed :tihi:

:høhø: Det er så hyggelig når dem gjør det.
Pearl og Penny kan jeg egentlig ikke orke å ha på soverommet,for dem holder sånn på med skapdørene der.
Det er ikke om og komme seg inn i skapene for å ligge i hyllene,men for å slamre med dørene. Særlig om jeg skal sove :besvimer:

Nede har jeg faktisk barnesikringer på skapdørene,fordi Felix i sin tid skulle inn i alle skap.

Da Hagia bodde her,så var hun besatt av skuffene på kjøkkenet :tihi:

//youtu.be/yr83ntETPs8

Herlig video. Godt at hendes ihærdighed blev belønnet til sidst. :smiley:

Her er Milly lige gået i gang med at rydde op i en skuffe - hun fortsatte til den var tømt. :slight_smile:

Da Hagia bodde her,så var hun besatt av skuffene på kjøkkenet

Går ud fra der var en video herunder, jeg kan ikke se den :cry:

Jeg kan godt, men prøv evt. at tage den direkte på YouTube - her.

Tak Finn Frode, virker heller ikke - sort skærm :cry:
Hvad format er video’en i:?
Kan det passe at MacBook ikke kan vise den ???

Jeg må prøve med PC på job i morgen

Jeg kan godt se den - skal da love for, hun er ihærdig :tihi:

Kender intet til MacBook, men kan du se andre YouTube videoer på den?

Ork ja, har ikke prøvet det tidligere med MacBook; IPad er berømt/berygtet for ikke at kunne vise flash, men det kan MB godt. Ved ikke hvad det er med den…

Så fik jeg set Hagia, hvor er hun dog sød og ihærdig :slight_smile:

Tror jeg skal prøve at genstarte Mac, når jeg kommer hjem…

Ja, Hagia i sitt liv gjorde hver dag unik :smiley:
Det var så ille en stund,at jeg måtte på en eller annen måte få lagt en lang list ned i alle skuffe-håndtakene så hun ikke kunne dra dem ut.
Resultatet da ble en meget sur og fornærmet orientaler…hihi.

Nu er hun set 2 gange, det hjalp at genstarte Mac :smiley:

i skulle have jer en burmilla. jeg er også hjemme i dag og gitte er lige kommet og vil ligge her mellem mig og pcen, men hun spørger først og siger jeg ja kommer hun lige så stille og smyger sig ind i mine arme og lægger sig og så er alle glade undtagen dem der ikke kan læse dette når alle de store bogstaver mangler. gitte ligger jo på min arm og snuer nu.

Det lyder hyggeligt :slight_smile:

Jeg indrømmer dog gerne, at selvom han er en bandit ind i mellem, så synes jeg det er så sjovt, at han finder på ‘noget’, når han vil have extra opmærksomhed.

Godt nok irriterende, når det er om natten … Han er begyndt at komme ind og vælte bøger ned fra natbordene midt om natten :S og så tager han sine tøj-dyr med ind og kaster rundt med.

Han har tidligere haft en lille tøj-hest med meget høj og langvarig grine-lyd, når man trykkede på den. Den har han også præsteret at komme listende ind under sengen med kl 03:00, hvorefter han har ‘aktiveret’ grinet. :yikes: Så vågner man. Pludseligt.