Smag på forår

Vi var ude og gå en tur idag da vi stødte på disse smukke blomster

Da vi kom hjem igen så jeg dette - der var knopper på kirsebærtræet

Den første mini påskelilje var sprunget ud

og mine blomster i græsplænen er ved at komme tilbage

Jeg er næsten sikker på at det er ved at være forår hernede :wehu:

Hvor lækkert! Kun LIDT misundelig :wink:

Jeg er MEGET misundelig

Dejlige dejlige billeder… må erklære mig 100% enig med Brita… jeg vil også ha forår og helst NUUUUU

Super lækre billeder. Kan kun sige som de andre - jeg er misundelig.

Nå men så ses vi.
jeg tager toget ned til dig Birthe.
her er nemlig koldt og snevejr. Det blæser og kattene bebrejder selvfølgelig mig for at det er vådt ude.
Så vi kommer så snart der går et tog.
Henter du os på stationen?

:p-høhø:thumbup::D:wehuu::wehuu::rock::tihi::tihi::ups::ups:

:inlove::inlove:

Dejlige billeder af fransk forår.

Herhjemme er de små erantiser og vintergækker også fremme.

Jeg nappede en lille dusk vintergækker med hjem fra min gåtur - nu står de og pynter i stuen.

:slight_smile:

Det er en dejlig tid, når det hele igen pibler frem af jorden - man bliver bare så glad indeni, når solen skinner som i dag og fuglene kvidrer.

:slight_smile:

Hvor ser det dejligt ud :thumbup:

Det ser skønt ud, bare det var her, men vi har sne og kulde.:fryser:
Knus Elin

Du må gerne sende sol og varme nordpå :stuck_out_tongue: - jeg længes også efter forår :slight_smile:

Efterhånden som jeg bliver ældre, længes jeg hvert år mere og mere efter lys og varme - da jeg var yngre havde jeg det ellers fint med vinter og sne.

[quote=alleos7;120418]Nå men så ses vi.
jeg tager toget ned til dig Birthe.
her er nemlig koldt og snevejr. Det blæser og kattene bebrejder selvfølgelig mig for at det er vådt ude.
Så vi kommer så snart der går et tog.
Henter du os på stationen?

:p-høhø:thumbup::D:wehuu::wehuu::rock::tihi::tihi::ups::ups:[/quote]

Selvfølgelig Dorte :slight_smile:

Ja det er altså lækkert når det hele pibler frem :thumbup:

Så er det tegn på at foråret er her :wehu:

Hvor ser det skønt ud, går også her og venter på påskeliljerne. Men de er faktisk ret høje nogle af dem, der står lidt lunt.:slight_smile:

Skønne…skønne…billeder. -blomst-blomst
Birthe…
Tusind tak for dem.

Du får lige et billede fra Dannevang af min have den anden
dag. Det smagte da lidt af vinter. :tihi:

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona Jensen;120509]Skønne…skønne…billeder. -blomst-blomst
Birthe…
Tusind tak for dem.

Du får lige et billede fra Dannevang af min have den anden
dag. Det smagte da lidt af vinter. :tihi:

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Tak Mona, vinter er også rigtig dejlig :smiley:

Skønne billeder af smukke blomster og forår, men her i DK må det nu godt vente lidt inu med forår, vi er stadig kun i Februar, altså en vintermånede, og i en vintermåned skal der være vinter, masser af vinter syntes jeg.

de billeder vil blive hevet frem DAGLIGT her indtil vi selv ser foråret udenfor…fik dog lige en halv time i dag med rigtig sol på terassen…uuuh

Skønne billeder. -forelsket

Det er jeg så ikke enig med dig i :tihi: Jeg HAAAAADER sne og kulde, og glæder mig enormt til foråret kommer.

Birthe. Det er nogle skøøøønne billeder og jeg er sgu pænt misundelig på dig :stuck_out_tongue:

[quote=Anne K;120689]Det er jeg så ikke enig med dig i :tihi: Jeg HAAAAADER sne og kulde, og glæder mig enormt til foråret kommer.

Birthe. Det er nogle skøøøønne billeder og jeg er sgu pænt misundelig på dig :p[/quote]

Sne lyser op i en mørk tid, og sne og frost slår virus, bakterier og utøj ihjæl, altså gode ting sne og frost gør, og kommer der meget sne, ja vi dør altså ikke af det bare fordi man sneer inde et par dage og samfundet går heller ikke neden om og hjem.

Sne er smukt, og giver liv i en mørk tid.
Jeg kan godt li’ forår, men jeg haaaaaaader vores sommer efterhånden, den er for varm og jeg kan ikke få luft når der bliver så varmt.

[quote=PiaH;120693]
Sne lyser op i en mørk tid, og sne og frost slår virus, bakterier og utøj ihjæl, altså gode ting sne og frost gør, og kommer der meget sne, ja vi dør altså ikke af det bare fordi man sneer inde et par dage og samfundet går heller ikke neden om og hjem.

Det er såmænd heller ikke derfor jeg hader sne. Det er KOLDT :fryser: og jeg er en frossenpind. Jeg kan ikke li’ kulde - især ikke fordi jeg får frostknopper på mine ben, mine arme, mine hænder og i ansigtet, og det klør forfærdeligt. Bare jeg er ude med hundende i 10 minutter er jeg ved at gå til… så jeg HADER virkelig kulde…

Sne er smukt, og giver liv i en mørk tid.
Jeg kan godt li’ forår, men jeg haaaaaaader vores sommer efterhånden, den er for varm og jeg kan ikke få luft når der bliver så varmt.[/quote]

Ja sne er smukt og jeg elsker at sidde og kigge på det gennem ruden, men sne er KOLDT, og derfor er hele vinter perioden et helvede for mig at komme igennem.