Smager du på kattenes mad

Nej men jeg er ikke bange for at gøre det. Jeg har prøvesmagt det tørre ind imellem, og det rører mig ikke, men sagen er, at mine smagsløg slet ikke ligner kattenes, så det er total spildt:-)

Men det der Granges tror jeg det hed - det smagte dælme af kylling! Det samme med Porta 21! Og så havde det en salt eftersmag af pomfritter:-)

I min mund altså - og det smager sådan i Taras ved jeg jo ikke. Ja jeg ved jo faktisk ikke en gang om det smager sådan i Nanoqs, som det smager i Taras - sat helt på spidsen:-)

Jeg har smagt på deres rørfoder, men ikke deres vådmad.
Smagte fordi jeg ville vide om de smagte grimt eller ej, og det syntes jeg ikke det gør.
Min ældste søns kammerart har smagt tørfoderet, hun kunne godt lide, det samme med min lillebroder.
Og det smager ike spor grimt.

nej jeg smager ikke på kattenes mad.

Jeg har aldrig tænkt på det før nu. Kan da godt se at man burde.

Tror ikke jeg kan få mig til det. Hmmmm. -tihi

Hvis det rent faktisk kunne gøre en forskel for mine katte, at jeg kvalitetstestede deres mad, ville jeg måske overveje det, men med tre katte, der ikke alle har samme smag - og mine smagsløg er garanteret ikke de samme som en kats - ville det være både spild af tid og foder IMO.

ellers tak…

:inlove: :inlove: :inlove:

Jeg smager heller ikke på Silke’s mad - kun når vi deler en dåse tun i vand.

:savle::savle:

[QUOTE=birtheras;231197]Som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at finde ud af om du smager på dine kattes mad :høhø:

Jeg vil da også gerne vide hvorfor hvis du gør det :slight_smile:

Jeg gør altså ikke :S[/QUOTE]

Ja hvis det er sidst på måneden -LOL-LOL spøg tilside, nej det gør jeg ikke, jeg vil godt vide hvad jeg putter i dem, men det finder jeg ud af ved at læse deklarationen.

Spørger du mine katte vil de påstå at jeg spiser deres mad, men det er mest fordi de mener at min mad, ER deres :rock:

Nej det gør jeg ikke, men jeg synes noget vådfoder dufter godt, når dåsen bliver åbnet.
Hvis det lige lunes i mikroen, kunne det måske godt være et alternativ til leverpostej :rock:

Jeg smager ikke på kattenes mad. Jeg har nemlig en tanke om, at producenten tænker det er jo bare til dyr og derfor kommer noget klamt i.

Jeg HÅBER ikke mine katte har samme vilde fantasi som jeg - og tror edt ikke - tænk hvis kattene troede at biprodukter fra dyr kunne være sådan noget klamt noget og de så ikke ville spise det. -what

Næææææ - min livlige og fordomsfulde fantasti afholder mig fra at spise af kattenes mad - og kattenes store fordomsfrie tillid til dyrefoderproducenternes brug af lækre uimodståelige ingredienser får misserne til at kaste sig over deres missemad hver dag. :thumbup:

Hvorfor ikke det

Nej… men de må gerne smage min mad, hvis de altså vil :slight_smile:

ja det har jeg da… giver ikke noget til mine dyr jeg ikke selv vil have…

omvendt kvalitetstester jeg også vores mad på misserne… hvis de ikke vil have det kød eller den fisk jeg skal til at lave - så ryger den ud… for så er den med 99% sandsynlighed ikke som den skal være…

Jeg har smagt på tørkost for at finde ud af hvorfor Mini kun RC og hills - svaret fandt jeg ikke:tihi:

Smagte også på de der kødbider i sovs fra hills, det smagte fint, men for guds skyld LAD VÆRE MED AT SMAGE PÅ WHISKAS, ALDRIG har jeg smagt noget så klamt!-brækkesig-brækkesig

[quote=Hanne P;231261]
det enstet jeg ikke smager på er deres rå kød… men ellers jep det gør jeg, jeg vil vide hvad jeg giver dem…[/quote]
Jeg vil også vide, hvad jeg giver mine katte, men det den viden henter jeg uden på posen :wink: Er varedeklarationen tiltalende for mig, så får misserne lov at teste indholdet.
For mig giver det ikke meget mening om jeg kan lide deres mad set i forhold til, om de kan lide den, og om det er godt for dem. I naturen ville da bl.a. spise levende mus, og det kan jeg (uden endda at have smagt det) garantere jer for, at det ville jeg aldrig spise :høhø: I princippet kan tørfoder jo være det samme:fugle og mus, tørret og presset :ok:
Da vi fodrede med råt testede jeg heller ikke deres mad.
I bund og grund er min holdning, at deres naturlige fødevalg ikke er noget for mig, så hvorfor skulle jeg kunne lide deres nuværende føde? :wink:

Har aldrig smagt kattens mad og kommer hellere ikke til det.
Bare tanken ad, men skulle det være så skulle det være tørkost.

Jeg måtte tage en dyb indånding og tænke “udenfor boksen”, da jeg læste en af de bøger, jeg købte i Birmingham. Den beskriver nemlig meget godt, hvad der i hvert fald tidligere blev brugt i dyrefoder (også katte- og hundefoder) og det var ikke spændende læsning -brækkesig

Nej, det gør jeg godt nok ikke :slight_smile: