Smuk og sørgelig film!

Om en hund som elsker en mand

http://www.rampen.dk/film/film8.html

:ked::ked::ked:

Kunne den ikke godt ligne Ace lidt :wehuu:

Joh og fik den tilsendt af hans nye ejer, så hun har tænkt det samme:-)

Puuuha jeg sad og hulkede løs til Hope Floats forleden nat.

Ellers kan jeg anbefale P.S. I love you og Lake House som rigtige tøse-tårepersere…

Ejiii hvor sørgelig men smuk film :ked::ked:

:ked::ked::ked:

Jeg er blevet “sart” på mine ældre dage og går langt uden om sørgelige film og bøger om dyr, så jeg vil ikke se den.
Har lige på QXL vundet en dejlig tyk bog med hundehistorier af forskellige forfattere, men hvis bare titlen på en af historierne lyder sørgelig, springer jeg den altså over.

Synes, jeg bliver præsenteret for sørgelige beretninger nok i dagligdagen, så sig bare Bambi eller Mads og Mikkel til mig, så tuder jeg.

:ked::ked:

Mega: Den handler om en hund, der venter hver dag ved toget på sin elskede ejer. En dag dør han og kommer derfor ikke af toget. Hunden venter og venter og venter - og så dør den til sidst der på perronen.

Jeg tudede!

Mads og Mikkel er noget af det værste jeg har set!
Og Spirit! Der hvor hesten løber frit ud over en mark til sidst og er fri og sin egen herre, der sad jeg i bogstaveligste forstand på min seng og græd med hovedet ned i hænderne:-)
Det er lidt sjovt i dag, men jeg blev så skide rørt:-)

Det er egentlig mærkeligt, hvordan man er “skruet sammen”

Da min elskede mormor døde, græd jeg ikke. I det hele taget græder jeg uhyre sjældent, heller i situationer, hvor det ville være helt normalt at græde, men en rørende tegnefilm om dyr, så tuder jeg.

Jeg skal sent glemme, da jeg sammen med mine kollegaer var inde og se/høre Cats i Milano.
Da den gamle, udslidte hunkat sang Memory, hulkede jeg HØJT!

Ih dog :ked:

Ja, jeg er heller ikke god til den slags, når først det kommer til dyr, så skal der ikke meget til før tårerne presser på :ups:

Åhh tudefjæs er jeg nu.

ej sådan en film kan man da ikke lave, nu tuder jeg jo

Jeg har set den før, den er smuk og sørgelig.