Smuk smuk tortie missepige fremlyses

Så er der aftalt, jeg kommer med Savannah 48 på fredag (hvis alt er som det bør være)…om eftermiddagen. Ny ejer køber en felliway til stikkontakten og er hjemme fra fredag middag til mandag morgen. Så håber vi hun og Simba 65 får en langt liv sammen. Mener også Simba 65 har en tråd herinde…det var ham bamdutten der lagde sig til at sove på skohylderne i forretningerne i Ry:tihi:

Herligt. Tillykke til alle. :thumbup:

Den er da lige her: Sød og smuk sort hvid hanmisser. :slight_smile:

Så fik Savannah 48 nyt hjem. Simba 65 syntes godt nok hun var farlig og det fatter man jo ikke for hun tullede rundt og snuse snuse allevegne med højt løftet hale. Nu er de for en sikkerheds skyld adskilt, men kan se hinanden gennem en glasdør der går helt ned til gulvet og den står på klem og låst dèr så de også kan dutte næser.

Så har Simba 64 også fået nyt hjem. Vi kørte afsted lidt i ti og hanindtog hjemmet som jeg havde forudset. Høj haleføring og undersøge det hele. Trappen var dog nyt for ham, men der var en kødrand af børn til at gribe ham hvis det var. Det blev ikke nødvendigt for han havde så meget styr på trinnene. Har lige fået en mail fra mormenneske at nu sover han og hans pige. Hun har tålmodigt ventet på ham siden sidst i november (tror jeg det var)…men han skulle jo lige være stor nok til at neutraliserer og ørene til at mærke. Han er nu også chippet og det har jeg bestemt hittemisserne bliver for eftertiden …altså BÅDE øremærket og chippet. Jeg kan godt lide begrebet livrem og seler, nemlig…og Savannah der flyttede i går er også både øremærket og chippet.