Smukke Casper søger nyt hjem (hvid med blå øjne, hørende)

Casper fylder 1 år sidst i juli 2015, han er kastreret og øremærket og registreret og sund og rask og har ingen problem adfærd. Han bor inde og har aldrig været ude, han trives finde inde og er generelt en utrolig rolig teenager, men han savner forfærdeligt en at lege med omkring egen alder, gerne en hankastrat, da han er lidt vild over for pigerne herhjemme og det betyder, at vores lille Fie er blevet bange for ham. Årsagen er helt klar kedsomhed - de store herhjemme vil ikke lege, som jeg havde håbet - jeg har derfor besluttet at finde ham et nyt hjem.

Han er mellem Skive og Viborg og kan besøges. Han kan være lidt sky over for fremmede i starten (5 - 10 minutter) og vil ikke egne sig til et hjem med børn, da han er fundet smidt ud i en papkasse som killing og selvom dette traume næsten er arbejdet væk, kan han ikke lide at blive fastholdt ret længe. Han kan dog håndteres af en rolig voksen, køre med i bil uden problemer og er verdens største kæleput over for ejer og folk han har set et par gange. Normalt kan gæster sagtens snakke og nusse ham også efter ganske kort tid, så jeg vurderer i store træk, at han er ovre sin fortid. Ind imellem løber han væk, hvis jeg går hurtigt gennem huset, men sekundet efter er han fremme igen.

Jeg har forsøgt at opfylde hans behov for leg og aktivering, men må erkende, at det skal der en anden kat til, før Casper rigtig bliver glad. Det er derfor et svært valg, da han er MEGET elsket. Han er klikkertrænet og meget madglad og derfor nem at lære nyt.

Alle papirer følger ham naturligvis. Han er testet hørende dvs IKKE døv. Han er vant til hund

Hjem før pris. Kontakt Helle på 3066 0283 eller [email protected] - svarer jeg ikke så læg en besked.

Har du en legekammerat og plads til mig? Jeg er ufattelig nem og sød, men jeg keder mig så forfærdeligt ind imellem.

Og så er jeg jo en af de smukkeste katte verden nogensinde har set :hjerte: Og jeg bliver kun smukkere. Hver morgen vækker jeg Helle ved at ligge på hendes mave og spinde så hele rummet brummer. Jeg er ikke skyld i Fies reaktioner - jeg er bare normal teenagerkat med narrestreger i. Der er derfor ingen problemer ved at sætte mig ind sammen med en anden legesyg kat. De gamle herhjemme er bare for gamle, og Helle kan ikke tage en mere ind her, da her allerede bor seks dyr med et menneske til at passe os alle.

Her er en mulighed for at få en virkelig lækker kat. Det er med blødende hjerte, men herhjemme er det altid kats hjerte før menneskets :hjerte: Spred gerne ordet til seriøse folk, da han skal til et varigt hjem. Dukker det rette hjem ikke op, bliver Casper her, så må vi adskille osv. Vi er bare helst fri for at skulle alt det igennem igen, så nu ser vi om der skulle være et bedre sted til ham.

Jeg vil ikke beskrive ham som en svær kat at aktivere - han er faktisk meget tilbagelænet og hverken dingler i gardiner eller andet sært. Han keder sig bare og når han prøver at lege med de andre, så bliver de sure og bange og stressede alle sammen

han lyder som en rigtig rar og dejlig kat. Jeg håber virkelig du finder et godt hjem til ham, hvor han kan få lov til at blomstre. <3

Lige nu venter vi på endelig svar fra et rigtig sødt par fra Esbjerg, som vi sådan håber det bliver, for de giver os bare verdens bedste mavefornemmelse :slight_smile: De har en ung hankastrat på 10 mdr, der også bor inde og småkeder sig så det lyder helt perfekt for “Casper-spøgelset” her :slight_smile: Jeg kører ham naturligvis og vi har også sagt, at hvis det mod forventning ikke går mellem de to drenge, så henter vi ham naturligvis igen. Send nogle gode tanker - det lyder som et perfekt hjem for Casper-drengen :hjerte:

Casper flytter til Esbjerg på lørdag ned til Mis, som er en 10 mdr hankastrat og indekat med egen altan indhegnet, der sådan savner en legekammerat :slight_smile: De har bare at kunne lide hinanden de to banditter :slight_smile: Jeg har lovet at hente ham igen, hvis det mod forventning ikke går. Men mon ikke det gør? Umiddelbart lyder det som præcis det begge katte savner :slight_smile:

Hold op de blev glade de to unge knægte :slight_smile: Vi åbnede kassen, Mis sang en klagesang, men da Casper ikke forsvandt, begyndte de at nærme sig hinanden, og efter en time legede de - og sidste melding er, at det gør de stadig :slight_smile: Et par af de to nye bedste venner

Jeg vil gerne rose Toulouse min skønne bobtail for at have været der for Casper i 6 mdr og via sin styrke og ro forvandlet Casper fra det lille nervevrag der kom fra papkassen i dyreværnssagen i Skive og så til den selvsikre kat, der trådte ind i sit nye forevige hjem i Esbjerg i dag. Den bobhalede hænger lidt med snuden, men ham tager jeg mig af - hans måde at være storebror for Casper på har simpelthen reddet den lille hvide kats liv og psyke. Du er fantastisk Toulouse:hjerte:

Heldigvis har Toulouse lige fået hund, så han skal nok komme videre.

Det var et svært valg, for hold op en SKØN kat ham Casper, men det var 110 % det rette og det rette hjem:hjerte:

Kan du så ikke også lige finde det rette hjem til Trille :wink: Vil gerne se hende sådan i et nyt hjem

Jeg kan godt henvise to gode piger til dig Eva, som spurgte på Casper - de har indekat og enekat, der savner selskab. Den ene bor i Århus. Jeg giver dem din hjemmeside :slight_smile: