Smukkeste, sødeste, sjoveste og lidt brugte orientalere

Vores søde katte leder efter et nyt hjem, hvor der er masser af tid til nus, kæl og katteleg.

Blåblå (Breccia) er en blå (grå) hunkat på to år. Hun er sød og kvik, blid og venlig. Hun åbner skabe, og er pt. i gang med at arbejde på dørene også, hun er generelt en pilpote.
Hun er ikke en forsigtig kat, men hun er den mest forsigtige af de to - hun er den af vores katte der er mest tolerant over mine børn og deres luner, men hun er ikke så god til nye katte og kan tage lang tid om helt at acceptere dem. Hun vil gerne sove under dynen, når hun kender en rigtig rigtig godt - hvis man ligger HELT stille!

Basse (Arcturus) er en sort hankat på knap 3 år. Han er en sej kat med et ben i hvert hjørne, og der er ikke rigtig noget, der hyler ham ud af den. Han er seriøst kærlig og pågående, og han er ekspert i at ramme skødet et kvart milisekund efter, man har sat sig i sofaen. Det er en gang lykkedes ham at generobre mine ben tre gange, fordi jeg var for langsom til at rejse mig!
Han plejer at mase sig ind imellem mig og babyen, når jeg ammer, og når jeg tager ham ned, føles det som om, han har klister på hele undersiden. Han sover oven på dynen hele natten. Uanset hvor meget man roder og rumsterer, det er som at have en sten i sengen.

Kattene er halvsøskende, og de er kastrerede, chippede og vaccinerede. De kommer fra den bedste og sødeste opdrætter, og de har stambøger og andre papirer med sig. De er vant til små børn, og de er fantastiske og fjollede og fortjener at blive forkælet i meget højere grad end de bliver her. De er pt. indekatte.

De sælges sammen til samme hjem, og helst et uden katte af hensyn til Blåblå. Hvis man gerne vil have flere katte, vil det sandsynligvis være uproblematisk at få en killing senere, når hun er faldet til.

Pris er i alt for begge katte. Udstyr kan evt. tilkøbes. Opdrætter er informeret.

Kontakt her eller på tlf. 60 63 83 38 eller mail [email protected]

Hej Tina

Dine to katte ser rigtig dejlige ud, og jeg håber, at du finder det perfekte hjem til dem :slight_smile:

Måske bør du tilføje pris og hvor i landet, skønhederne befinder sig :slight_smile:

Det har du da helt ret i Pernille :slight_smile: De bor i Kolding, og koster 4000 kroner i alt for begge.
Kan jeg ikke redigere i det oprindelige opslag og få det med der?

mvh. tina