Snacks

THRIVE snacks med ALLE smag!! De kommer simpelthen løbende uanset hvor de er :tihi:

Striberne er VILDE med Vitacraft Cat sticks - De andre er bare til Thrive :tihi: Jeg tror jeg har nogle konservative kastrater :sshh: :stuck_out_tongue:

Tro mig - varekurven på zooplus bliver fyldt helt op med snacks næste gang :tihi:

[quote=Jane;363790]Herhjemme er det primært stængerne fra Aldi, og så disse:

[/quote]
De er også et stort hit her :thumbup:

[quote=pivnu;363591]Amira kan godt lide gærtabletter og græstabletter, mens Deena er mere til Thrive-rejer. De gider ikke hinandens :stuck_out_tongue:
Men så har jeg prøvet den her med lam, når nu jeg har det her allergiproblem hos Amira: Dokas Fleischsnack für Hunde günstig kaufen | zooplus Og de er altså virkelig gode, jeg tror de fungerer helt udemærket som ‘tandbørste’. Indtil videre har jeg brækket dem i mindre stykker, så må vi se, om kattene sidenhen vil finde det interessant at gnave i lidt større stykker.[/quote]

De skal bestemt afprøves næste gang :slight_smile: For hun kunne nemlig godt lide de der dokas med kylling.

[quote=Coon Danica;363757]Her er den bedste godbid Miamor cat confect.
De er simpelhen helt vilde med dem:)
Hilsen Lisbeth[/quote]

Jep, der er bestilt 2x3-paks… Men kunne du lige fortælle mig, hvor mange stænger der er i sådan en pakke?? :? For der står jo kun vægt :venter:

Herhjemme er stængerne fra Aldi rigtig guf. Umiddelbart får hun ingen reaktioner på dem lige pt. :thumbup:
Ellers er gærtabletterne og fisketabletterne (fra Olivers) en stor succes. Tror faktisk hun elsker det meste i godbidder. :høhø: I aktivitetsbolden og brædtet bruger vi bare hendes normalt tørfoder. :slight_smile:

Der kan være forskel i tykkelse, så jeg vil tro, der også kan være forskel i antal pr. pakke :slight_smile:

Gode råd er dyre - i hvert fald når man får lavet en laaaaaaaaaang indkøbsliste :tihi:

Foreløbigt tak for inspiration - forhåbentlig sætter kattene også pris på det :stuck_out_tongue:

Og husk nu, at det kun er snacks :slight_smile: Især mange af de der sticks indeholder sukker.