Snart ikke mere overskud

Er det en gammel Perser opdrætter der hentydes til?

Ja, SineGry det er det.

Jeg har også en profil på KG, og er nogen gange rystet over den uvidenhed og den skødesløshed hvormed nogen, og især de unge derinde, håndterer deres katte…og nej, de vil ikke høre, de vil ikke tage imod råd.

Jeg er så en af dem, der absolut ikke kan holde min mund, og kommer så til at sige min mening, i ikke altid lige pæne gloser ;-))))…hvilket da også har medført en tur i fryseren.

Og man får det dårligt og bliver :mad::mad::mad: rasende på de stakkels dyrs vegne.

Nogen gange lykkes man dog…jeg fik eksempelvis for nyligt forpurret en handel, hvor en killing var solgt til en ung pige, men ikke afleveret endnu…hun fik den heller ikke, efter at opdrætteren blev gjort opmærksom på, at den unge dame brugte endda en særdeles hårdhændet metode på den kat hun havde i forvejen, når han skulle lære at bordet var forbudt område…det indebar både rusketure, ture under den kolde bruser o.s.v…og det er slemt, men alligevel synes jeg det er ligefør, at behandlingen af katten overskygges af, at sådan en dum tøs, uden den mindste skam over sin opførsel, frisk og frejdig står frem og praler over, at hun havde den ultimative opdragelsesmetode til den slags…:mad::mad::mad:

Jeg kender det kun for godt selv, jeg har virkeligt prøvet at være tålmodig, men jeg må indrømme, at jeg kan stort set ikke holde ud at være derinde.
En gang i mellem logger jeg mig ind, hvis der er en tråd, som jeg bare ‘må’ svare på for kattenes skyld, fx. en katteejer der ville aflive 5 katte, fordi de havde for høj coronatiter… :thumbdown:

Men jeg undlader for det meste at være derinde, for jeg kan være sur og ked en halv dag bagefter, og det gider jeg simpelthen ikke.

KH

Sofie

Hold da op, det er da utroligt. Synes ikke det var så slemt i den periode jeg kom derinde. Men problemet er jo også at man ikke kan skrive hvad som helst, for så bliver man frosset. Men der er da virkelig nogle unge mennesker der trænger til en rusketur. :mad:
Måske skal vi allesammen gå derind og rådgive, når der opstår sådanne tilfælde :?

NB! Jeg er SÅ glad for at Mega, Lis og andre er derinde til at prøve og rådgive så godt som muligt, og kan godt forstå det virkelig tærer.

Ej puuhaaa det håber jeg da virkelig ikke den person gør, det var da yderst modbydeligt og ondskabfuldt:mad:

[quote=Denise;113975]Hold da op, det er da utroligt. Synes ikke det var så slemt i den periode jeg kom derinde. Men problemet er jo også at man ikke kan skrive hvad som helst, for så bliver man frosset. Men der er da virkelig nogle unge mennesker der trænger til en rusketur. :mad:
Måske skal vi allesammen gå derind og rådgive, når der opstår sådanne tilfælde :?[/quote]

De gange, jeg har læst med, har det HVER gang været nogle unge tøse, der bare VED bedre end alle andre.
De tager ikke imod råd, for INGEN skal lære dem noget om katte!

:doh::doh::doh::doh::doh:

ØV altså, nogen gange er det bare for nemt at anskaffe sig dyr.

:argh::argh::argh::argh:

Jamen hvis det dog så bare kun var unge tøser.

Der sidder sørme også “gamle tanter”, som giver de unge tøser ret i at vi der “flyvertil dyrlæge i tide og utide” (det var der en der sgade til mig, fordi min kat fik taget mange prøver til den nette sum af over 4500. Den sked såmænd også bare rent blod, så herregudda)er for pyldrede.

Og nogle af dem har altså haft kat i mange år, og så er det at de unge tøser jo hellere lytter til dem med den billigste løsning.

Desværre.

[quote=alleos7;114009]Jamen hvis det dog så bare kun var unge tøser.

Der sidder sørme også “gamle tanter”, som giver de unge tøser ret i at vi der “flyvertil dyrlæge i tide og utide” (det var der en der sgade til mig, fordi min kat fik taget mange prøver til den nette sum af over 4500. Den sked såmænd også bare rent blod, så herregudda)er for pyldrede.

Og nogle af dem har altså haft kat i mange år, og så er det at de unge tøser jo hellere lytter til dem med den billigste løsning.

Desværre.[/quote]

Du har ret og jeg er helt enig med dig Dorte. det er også rigtig mange ældre katteejer der mener at vi andre er alt for pylret:uha:

Jeg prøvede at læse tråden…jeg måtte give op. Jeg er for følelsesladet til at kunne være et sted hvor folk synes det der er i orden.

Jeg bliver rasende og ked af af det, og jeg ville meget hurtigt kalde folk meget grimme ting. Mega…ih guder hvor jeg dog kan relatere til dig.

Forlad det forum… Du kaster perker for svin… (stavefejlen er med vilje :stuck_out_tongue: )

Jeg har det på samme måde med det forum.

Der bliver godt nok fordrejet mange ting derinde. Så godt lige den tråd, og hvordan råd bliver fordrejet til at man er hadefuld.

Lis, du skrev et godt indlæg derinde, så jeg. Man skammer sig næsten over sig selv når man giver op. Det er sandt.