ihhhh tillykke med de nye babyer
Stort tillykke med Britlingerne.
hold da maule det er en spændende tråd…jeg sidder midt her i mit arbejde…altså jobbet…og tjener til kattemad, men det her er da mere spændende…
tillykke med de 4 trolde - Brittebabyer…føj jeg er ved at “brække” mig særlig når der er pointer…ufff de er så ekstrem smukke…jeg er jo tante til 3 pointbritter her i Kolding samt en rød darlig i Britteudgave…den sidste har stjålet mit hjerte, og han kan jo ikke gøre for, at han ikke er pointkat…men ok godt han ikke er det, for så stjal jeg ham, og tyv gider jeg ikke være
Måske dumt spørgsmål - men hvornår kommer der en HEL hvid Britte? når forældrene begge kun er hvide eller?
Hilsen TanteHeidi men kun for pointkatte
Mor er lilla og far er sort spotted tabby
[QUOTE=Con Meo;586027]hold da maule det er en spændende tråd…jeg sidder midt her i mit arbejde…altså jobbet…og tjener til kattemad, men det her er da mere spændende…
tillykke med de 4 trolde - Brittebabyer…føj jeg er ved at “brække” mig særlig når der er pointer…ufff de er så ekstrem smukke…jeg er jo tante til 3 pointbritter her i Kolding samt en rød darlig i Britteudgave…den sidste har stjålet mit hjerte, og han kan jo ikke gøre for, at han ikke er pointkat…men ok godt han ikke er det, for så stjal jeg ham, og tyv gider jeg ikke være
Måske dumt spørgsmål - men hvornår kommer der en HEL hvid Britte? når forældrene begge kun er hvide eller?
Hilsen TanteHeidi men kun for pointkatte[/QUOTE]
Hehe ja det er jo lidt spændende når der kommer nye til verden og pointerne er jo noget helt for sig <3
det med de hvide da tror jeg at du har ret.
Lucy “halser” på fulde drøn endnu, men sidste killing kom for 2.5 timer siden, mon hun mener der kommer flere
men indtil nu 4 smukke britter
-
født 10:55
Farve : ? Lilla blotched tabby
Dreng
vægt 113 -
Født 11:11
Farve: Colourpoint ?
Pige
Væg: 111 -
Født. 12:30
Farve: Lilla
Dreng
Vægt 113 -
Født 13:15
Farve: ? Sort spotted tabby/ sort makrel spotted tabby
Pige
vægt 117
Når den ene forælder er hvid, kommer der statistisk 50% hvide killinger. Hvidt (W) er med andre ord dominant.
Tillykke med britebabyerne; jeg har et meget blødt punkt for briter.
[QUOTE=holymoly;586037]Når den ene forælder er hvid, kommer der statistisk 50% hvide killinger. Hvidt (W) er med andre ord dominant.
Tillykke med britebabyerne; jeg har et meget blødt punkt for briter. [/QUOTE]
Tusind tak de er jo også super dejlige
der kommer vist en mere, en lille bobbel er så småt ved at titte frem
Oooooog??? Kom der en til?
Det er alt for spændende
TILLYKKE med de første i hvert fald…
UHA spændende, tillykke med de første 4
Der er ikk sket mere men hun sidder og puster med tungen ud som en gal … hmm hvor længe må hun det?
Lucy og 3 første fødte
Har hun presse veer? Eller kommer de bare sådan en gang i mellem? Pluk veer må hun gerne have indtil hun er færdig. Men presse veer skal du passe på med! Så er det ved at være alvorligt, hvis der ikke sker noget i løbet af 30 min tid med presseveer.
Der har ikke været presse veer siden den sidste blev født.
Nu trækker hun bare vejret rigtig hurtigt og tungen ude, vi har givet hende noget druesukker vand, og det drikker hun af sprøjte med velbehag
[QUOTE=LabelleSax;586118]Der har ikke været presse veer siden den sidste blev født.
Nu trækker hun bare vejret rigtig hurtigt og tungen ude, vi har givet hende noget druesukker vand, og det drikker hun af sprøjte med velbehag[/QUOTE]
Fint Så er det bare med at tage det som det kommer. Det er jo kun hende, som kan bestemme farten
Men fint med vand med druesukker i - Det er jo service at føde hos jer
Hihi…
Tusind tak for svaret, blir jo bare helt bekymret når hun sidder der og puster, men tror nu også der er en mere derinde, men er nu 5 timer siden hun fødte den sidste, hun har så født 2 moderkager efter, så vi må se.
Hun spiser energi mad med velbehag også så hun har det hvertfald ikke skidt
Tillykke med dem alle:D
Håber det fortsætter med at gå vel:hjerte:
Har hunkatten ikke 5 killinger på 3 mdr? :?
lucy er nu slappet mere af og ligger og putter med mislingerne
Syntes jeg kan mærke en mere derinde og der mangler stadig 2 moderkager, så håber hun føder dem her i aften