Snask?

Min crememaskede birma har rigtig ofte både søvn og bussemænd - vores chokomaskede har det aldrig.
Heldigvis elsker Opus (den crememaskede) at få det fjernet. Han ligger i min arm og putter mens jeg forsigtigt fjerner det med neglen. Han nyder det og især at blive pillet i næsen :øhmm: Han bliver helt salig når man piller ham i næsen og nusser på den og man kan jo ikke lade være for den er så fin og lyserød :wehuu:

Jeg skulle til at oprettet et ligende indlæg…

For mine birmaer har os meget søvn i øjne, men det er helt normalt kan jeg høre :slight_smile:

[quote=Opus1;486296]Min crememaskede birma har rigtig ofte både søvn og bussemænd - vores chokomaskede har det aldrig.
Heldigvis elsker Opus (den crememaskede) at få det fjernet. Han ligger i min arm og putter mens jeg forsigtigt fjerner det med neglen. Han nyder det og især at blive pillet i næsen :øhmm: Han bliver helt salig når man piller ham i næsen og nusser på den og man kan jo ikke lade være for den er så fin og lyserød :wehuu:[/quote]

Haha hvor lyder han kær :slight_smile:

Men så må det vel være mere udbredt ved de crememaskede birma’er (: ? (min er også creme)

[quote=Echox;486367]Haha hvor lyder han kær :slight_smile:

Men så må det vel være mere udbredt ved de crememaskede birma’er (: ? (min er også creme)[/quote]
Jeg tror ikke det er ‘mere’ udbredt blandt de crememaskede, jeg tror det er forskelligt fra kat til kat.