Sne

Det sner helt vildt i Odense lige nu:S

snyyyyd, her på vestfyn har sølen godt nok skinnet fra en skyfri det meste af dagen, hvilket også bare har været skønt!! men der måtte da gerne komme lidt fnug også

Her har solen også skinnet hele dagen. Det har været så dejligt at misserne og jeg var ude og lege en hel time.

hehe jammen det sner så mon ikke det kommer til Syd også nu det er i Oènse

Her skinner solen og de første tegn på forår er her. :thumbup:

Her i Stensved har der også kommet sne , men det blive ikke liggende :slight_smile:

I Århus har der været godt med solskin, bare sååå dejligt… Nu er det pludselig blevet mørkt herhjemme…

Hvor er i heldige :slight_smile:
Det skulle vist også blive vinter i DK fra tirsdag.
Her i Kbh har det været dejligt solskin, så jeg er rigtig kommet i forårshumør :thumbup:

Det er JEG så til gengæld misundelig på!

Det sner endelig i Ulstrup også, og det bliver liggende, det er bare så fedt og flot, jeg eeeelsker det :thumbup::thumbup:

Vi fik også helt vildt snevejr… som holdt i tre minutter :thumbdown:

Bare I vil beholde sneen i Jylland og på Fyn, så er jeg glad.

Jeg tør ikke cykle på arbejde, når der ligger sne og så skal jeg være afhængig af bus og tog.

Ingen sne til mig - tak!!!

Vi har ikke et fnug!

Vi har haft overskyet med lidt sol ind imellem.

Det stoppede ret hurtigt igen, og kom så igen. hehe nu ligger der et lille fint lag på jorden.

Håber ikke der kommer mere da vi også… skal cykle hehe manglede liiige det sidste

Nu sner det godt her i Århus, der er også hvidt udenfor :smiley:

Også herude i Hjortshøj/Skødstrup! Nøj der er meget sne -det er godt nok flot!

Men men men :frowning: da jeg bor på en ejendom hvor vi har op til flere sneplove har jeg ingen god undskyldning til at blive hjemme med misslingerne i morgen.

[QUOTE=Rikke H;120236]Vi har ikke et fnug!

Vi har haft overskyet med lidt sol ind imellem.[/QUOTE]

Lidt off topic - men sikke nogle flotte misser du har

Puha, hvor de sner her i kolding nu. Bare det ikke sner på fredag, der skal vi over og hente vores nye banditter.

Det sneer desværre ikke her mere, ville ellers godt ha’ en bunke sne, masser af sne, måske jeg skulle flytte til Grønland eller sådan et sted, der har de da sne endnu.

Nå, det sner også her nu. Godt jeg har fri i morgen :slight_smile: