Snebolde - nu med aftegn på:-)

:gruble::gruble:

Tjae… med en portion god vilje og de positive briller på - så er de da meget søde…

Men, Elle - jeg er bange for at du aldrig får dem solgt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. Fordi, der sker det her når man ser dem, og så kan man da ikke passe dem ??

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

Hvor er de fine, de små SNO’er! :hjerte: og er enig med flere andre, der skal klart postes flere billeder af dem! :slight_smile:

De er rigtig søde og det er skægt at se, hvor forskelligt deres aftegninger falder ud :hjerte::hjerte::hjerte:

Og glæd dig - det er fra nu af, det bliver rigtig sjovt :tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Eva;655312]Hvor er de kære :hjerte: - og sikke da nogle seje navne, de har fået :ok:

Der er jo 51 amerikanske stater, så der er noget at tage af til kommende kuld :høhø:[/QUOTE]

Retter lige - der er jo 50 amerikanske stater :tihi:

Du havde nok bare talt Puerto Rico med som 51. stat:wink:

Næ, det var simpelthen en tanketorsk - for jeg ved jo udmærket at der “kun” er 50 stater :høhø::høhø::høhø:

Jeg troede der var 52… LOL ja geografi er bestemt ikke noget jeg ved ret meget om:-)

Tak for de søde ord om Knutterne

Tog lige tre foto af dem.

Louisiana

Frække Montana - se det blik:høhø:

Og Colorado, der fik et hysterisk anfald og derfor er foto ikke så godt for så kom Fie lige og hentede ham:surrender1:

De havde lige sovet så de er nok sure over at blive fotograferet med morgenhår og søvn i øjnene mon ikke?:tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Uiii hvor er de nuttede! :smelter:

De er godt nok bedårende - jeg er helt vild med Colorado :smelter:

Der ER nu noget over hankatte :tihi:

og så med de sorte på næsen :thumbup:

Se det er nu jeg er glad for du bor helt ude lars tyndskids mark, for ellers var du da hurtigt blevet et par killinger fattigere…:muhaha::tihi:

De er simpelthen så nuttede, at det burde være forbudt!:wehuu:

Lige en lille lege video, hvor Louisiana tager en tur på maven ud af kassen:-)

Undskyld kvaliteten - mit gamle kamera er ikke hvad det har været

http://www.youtube.com/user/thecattraining#p/a/u/0/EHeFLR8TL4A

Colorado er også begyndte at sidde meget fint og vaske sig selv:-) Ind imellem vælter han, men sandelig fin sådan selv at gå i bad

:høhø: :hjerte: :høhø:

Hold da op, de har vist lige fået nye batterier dem killinger.

Sikke en sæk lopper, der fægter med både arme og ben på én gang - de er ganske enkelt bare så skønne. :wehuu:

:hjerte: Og hvor er Fie-pigen en dejlig mor :hjerte:

Ja de kører på duracel i 10 min - og SÅ med et falder alle om og sover i en bunke - det ser sjovt ud:-) bang - så sov de! der er intet mellemstadie lige nu:-)

Ih Louisiana vil hele tiden ud og gå… Fie er ikke glad for det, men så ser hun bare op på sin mor… og vender sig og går den anden vej! Selvstændigheden kommer vist tidligt:-)

Hold fast hvor er de nuttede!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hende Louisiana snupper jeg! :høhø: Hun er da alt alt for dejlig!! :wehuu:

[QUOTE=Maria Amanda;656292]Hold fast hvor er de nuttede!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hende Louisiana snupper jeg! :høhø: Hun er da alt alt for dejlig!! :wehuu:[/QUOTE]

Sorry… Jeg var først til at snuppe Louisiane :wink: hun er MIN :tihi:

Hun er bare selvstændig den bette gøj. Hun gir Fie grå hår, siger Fie, så I må ind imellem gerne hente hende tror jeg :slight_smile: