Sneer det på sjælland

Så vil jeg i mit stille sind ønske mig at færgen bliver indstillet pga storm…

:sorry: Finn…[/quote]

Har checket, den sejler :slight_smile:

Kan I ikke puste det her op til nordsjælland, så Birthe kan komme hurtigt frem:-)

Her sner det nemlig kun en lille bitte smugle med micro fnug.

[quote=Rikke H;312705]Kan I ikke puste det her op til nordsjælland, så Birthe kan komme hurtigt frem:-)

Her sner det nemlig kun en lille bitte smugle med micro fnug.[/quote]

:ok::ok:

Bare rolig, jeg tror at det er på vej op til dig også - her har det sneet det meste af dagen - og det tager mere og mere til… og det gør stormen også…

:wehu::wehu::wehu:

Det ser slem ud i vores område Birthe …Min bedre halvdel har lige været en tur udenfor byen, og han siger at det fyger frygteligt, så han vendte næsen hjemad med uforrettet sag.

Jeg tror i skal blive hjemme - De melder godt nok om tø-grader ud på aftenen, men så bliver det vel spejlblank :frowning:

[quote=Alice;312722]Det ser slem ud i vores område Birthe …Min bedre halvdel har lige været en tur udenfor byen, og han siger at det fyger frygteligt, så han vendte næsen hjemad med uforrettet sag.

Jeg tror i skal blive hjemme - De melder godt nok om tø-grader ud på aftenen, men så bliver det vel spejlblank :([/quote]

Den er også hel gal her hos mig. Kan snart ikek se vores nabogård mere for snefald, vejen er nu helt hvid igen på trods af der for 30 min siden kørte en saltbil forbi.

Jeg er desværre nød til at få ordnet mine pligter nu+det løse så jeg kan ikek være meget “online” mere lige nu. Men det er blevet værre ! Jeg gruer noget for min kære mand der snart skal begive sig ud i dette her vejr :S han er i Kbh og skal hente vores drenge om maks 40 min så han har garanteret for travlt :uha:

tjek på www.dmi.dk eller : http://www.trafikken.dk/trafikken.asp?page=company&objno=7

Det sner også ret meget her i Herningområdet og har gjort det hele dagen. Hvor er det dog dejligt, at jeg har haft en planlagt hjemmearbejdsdag, så jeg slipper for at køre :ok:

Vi har besluttet at køre på sightseeing, dvs vi tager færgen over og er det så helt umulig tager vi færgen hjem igen :høhø:

Vi skal nok passe godt på :slight_smile:

Husk at havde tæpper med i bilen, te, en skovl , tov/reb og en opladet mobil tlf … Husk refleks veste

God tur og kør forsigtig

Man fraråder al unødig udkrørsel i Skanderborg Kommune …det kom en låner lige og fortalte mig :uha:

Jeg følger vejret på Trafikinfo.dk og det ser ikke for godt ud. Jeg kan heller ikke engang se over på den anden side af vejen, sådan sner og fyger det

Udkørsel frarådes

På Lolland-Falster frarådes al unødig udkørsel på grund af       vanskeligt fremkommelige veje, snefygning og sneglatte veje.     
        I Skanderborg, Horsens, Hedensted, Vejle, Kolding samt       Fredericia kommuner frarådes al unødig udkørsel på grund af       kraftig snefald og vanskeligt fremkommelige veje.     
        I Syd og Sønderjylland frarådes alt unødig udkørsel på grund       af kraftigt snefald og vanskelligt fremkommelige veje.

Jeg er lige kommet hjem fra Næstved og jo, det sner og fyger en smule … men på ingen måde sådan at der er problem på vejene.
Min eks. kom her med en smule brænde, så jeg kan tænde op i fyret juleaften … han og ungerne var på vej i Næstved Storcenter, så jeg kørte bare med dem … ingen grund til at starte mange biler for at køre den samme vej :rock:
Ved ikke om det var den varslede snestorm der holdt folk hjemme, men der var faktisk ikke flere mennesker i storcentret end på en ganske almindelig lørdag … :thumbup:

Min kære mand og børn er også kommet sikkert hjem men det har taget en krig på vejene…de har været spejlblanke ren skøjtebane men heldigvis har folk hørt efter varslerne og kørt fornuftigt :tak:

Jeg er godt nok glad for vi ikek skal nogen steder d. 23-24 men bare kan blive hjemme og nyde det hele :yah:

Håber vi høre fra Birthe i morgen at de nåede frem i god behold.

Bare rolig, jeg tror at det er på vej op til dig også - her har det sneet det meste af dagen - og det tager mere og mere til… og det gør stormen også…

:wehu::wehu::wehu:[/quote]Vi fik max 1-2 cm. men det var lige over frysepunktet.

Hi… er lige blevet ringet op af Jan… Han har haft en tur her til aften, som normalt ville have taget ca 15 minutter… Pgr sneen tog det i stedet næsten 40!!!
Kunden tillod at brokke sig… og så blev Jan ærligt talt lidt sur! Det er trods alt ikke ham, der har besluttet at vejene skal være som brun sæbe… Noget kunden selv havde kommenteret - de havde nemlig valgt at tage en taxi, så de ikke selv skulle køre i det dårlige vejr!

[quote=Ann K;313119]Hi… er lige blevet ringet op af Jan… Han har haft en tur her til aften, som normalt ville have taget ca 15 minutter… Pgr sneen tog det i stedet næsten 40!!!
Kunden tillod at brokke sig… og så blev Jan ærligt talt lidt sur! Det er trods alt ikke ham, der har besluttet at vejene skal være som brun sæbe… Noget kunden selv havde kommenteret - de havde nemlig valgt at tage en taxi, så de ikke selv skulle køre i det dårlige vejr![/quote]

Hold op en kegle. Århhh hvor kan mennesker nogen gange bare være så åndsvage.

-what-what-what

Birthe !!!

Du hænger vel ikke fast i en snedrive ???

Kom tilbage til os…

:inlove::inlove::inlove:

Hvor er jeg glad for at vi tog afsted. Turen fra Odden til Næstved tog en time længere end normalt pga strækningen fra Odden til Holbæk, derefter var vejene faktisk meget fine indtil vi nærmede os Næstved, så var der igen smat på vejene :slight_smile:

Vi havde en fantastisk aften i hyggelig samvær, vi overnattede der og fik stort morgenbord før vi igen satte næsen mod Jylland. Turen hjem var ikke noget problem :slight_smile:

Hvad lavede vi så ellers udover at spise, drikke, grine og snakke :?

Jooo vi nussede da mis :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op… uden at fornærme nogen og sagt i al kærlighed :

Den mis må da kaldes en hårbolle :wehuu::wehuu::wehuu: sikke dog en fluffy-puffy pels - og sikke en farve.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Godt I kom sikkert frem og tilbage :slight_smile: Og sikken da en lækker sag I har nusset med :wehuu: :wehuu: :wehuu: