Snehvide er ikke mere

:kram:

Føler med jer - Snehvide var en speciel kat - og en sådan fortjener at dø med værdigheden i behold, det levede I op til som katteejere.
En rigtig prinsesse skal ikke falde af på den, det er ikke værdigt, så skal vi skride ind, selvom det er hårdt. :hjerte:

EDIT: Jeg har lige set alle billederne af Prinsessen i det album, du linker til i første indlæg - hun var en ener.

jeg får kuldegysninger trods varmen - og våde øjne …

Mine tanker er hos jer - det er så hårdt at miste en så stor personlighed.

Hvil i fred smukke Snehvide …

Hun var så fin & smuk - og havde det der dejlige ‘hviler i sig selv’ udryk som nogle gammel misser har.

Nogle katte sætter specielle potespor i ens hjerte - og det har været hyggeligt at se billeder af hende gennem tiden.

Husker en tråd hvor I gik tur - eller måske var det hende der gik tur med dig :slight_smile: Stor katte personlighed.

Hvor er det fint skrevet Finn :hjerte:
Jeg føler med jer og sender mange kram.

:lys:

det gør mig ondt

Hvil i fred Snehvide

Det gør mig ondt at læse :ked:Uanset hvor gamle vores katte bliver, er det altid for tidligt at sige farvel. Er sikker på, at Snehvide har levet et fantastisk katteliv hos jer :hjerte:

:ked:

:lys:

:kram:

God rejse Snehvide :lys:
En krammer til dine mennesker :kram:

Det gør mig meget ondt for jer. Snehvide var virkelig en stor personlighed blandt kattene.

Hvil i fred, Snehvide :sørger:

Kondolere :frowning:

:kram::kram::kram:

En stor sjæl i en lille krop er væk- Det gør mig ondt

Det er næsten ikke til at bære :frowning:
Mange tanker til jer :trøste:

God rejse Snehvide :sørger:

Jeg sdder med tåreri øjnene Åhhh hvor gør det ondt , at høre,----- smukke Snehvide som vi jo alle kender.
Jegved præcis hvordan I har det. Det er jo kun nogle månedr siden, jeg selv måtte ta’ den “sidste” beslutnig for en elsket kat, men selvom det ikke hjælper på savnet, hjælper det alligevel, at tænke på, at vi gjorde det fordi vi ikke kunne holde ud, at se dem lide! Mange tanker -kramer fra Cats og Conni

:hjerte::hjerte::hjerte:

det gør mig ondt at høre. Det er altid en sorgens dag når man må tage den tunge vej. Heldigvis letter det lidt at vide, at man har levet op til sit ansvar og gjort hvad der er bedst for den dejlige kat man har delt hjem med i mange år…

Kram til jer…

Det gør mig ondt.

God rejse smukke Snehvide, og hils når du kommer frem

et stort kram til både dig og Lene.

:lys: Mange tanker

:rip: Snehvide

Det gør mig usigeligt ondt, Finn Frode og Lene - og ikke mindst Rags :trøste:

Åh, hvor det gør mig ondt, at I har mistet Snehvide :kram:, vores alle sammens elskede prinsesse :ked:.

Vi vil alle savne dig og din fars skønne fortællinger om jeres oplevelser på de daglige gåture, og om dine og dine katte venners bedrifter i huset så vel som i haven.

God rejse du dejlige Prinsesse Snehvide af Høje Tåstrup :lys:.