Snehvide er ikke mere

Det gør mig så ondt at meddele, at Prinsessen, vores Snehvide døde i morges.

Hun havde forhøjet stofskifte, som medførte vægttab, men siden 2012 har vi kunnet stabilisere hende med daglig
medicinering. Imidlertid blev hendes nyretal også stadig ringere over det sidste års tid, hvilket medførte yderligere
vægttab.

Hun passede stadig pligterne i sin lille gruppe, men gennem den seneste måned er hun blevet mere og mere træt,
mindre interesseret i sin mad og syntes i det hele taget at miste livsmodet. Som ansvarlige katteejere er det vores
forpligtelse at beskytte vore dyr mod unødig smerte, og vi kunne ikke bære at se hende visne hen. På et tidspunkt
bliver man nødt til at overveje, om vi behandlingen var for kattens eller for vores egen skyld. Dette tidspunkt kom i
dag og vi kørte den tunge tur til dyrlægen, hvor Snehvide sov stille ind med Lene og jeg ved sin side.

Vi fik Snehvide i 2008 som “anslået 8-årig”, og hun har aldrig skuffet os på nogen måde, men derimod gang på gang
overrasket. Hun havde et godt liv - først sammen med Milly og senere som husets ubestridte “Førstekat” sammen
med Rags og Caithlin. Vi havde håbet på mange flere år med hende, men sådan skulle det altså ikke være. Vi er
taknemmelige for hver eneste dag med vores smukke og kloge prinsesse - og føler med Rags, som nu har mistet
sin allerbedste ven.

Et katteliv er så kort, og sikkert er, at afskedens time kommer før eller siden. Men aldrig ville vi undvære dem…

Hvil i fred, prinsesse. Du var “skønnest i landet her”, og når vore tårer er tørret ind, vil vi stadig bære dig med os.

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os.

Snehvides Flickr-album er [B]her[/B].

Nej, nej, nej, nej! Det skulle jo ikke være nu :frowning: Dejlige Snehvide, som alle vi kattegale har fulgt og holdt af :hjerte:

Det gør mig rigtig ondt for jer og for Rags. Hvil i fred, smukke pige. Du betød meget :lys:

Hvor gør det mig ondt.

Snehvide var klart en af mine yndlingsKG-katte.

Hvil i fred, smukke prinsesse. :lys:

Det gør mig usigeligt ondt, at I har mistet Snehvide. Hun var en stor personlighed og vil ikke blive glemt.

:lys: Sov sødt, skønne Snehvide! :hjerte:

Åh nej, ikke skønne Snehvide, som på en måde var vores allesammens, så afholdt som hun var :hjerte:

Sov godt du skønne, dejlige pige, du bliver svær at undvære

:lys:

Det gør mig ondt for jer, at I har mistet smukke Snehvide.

Jeg tænder et :lys: for hende

:kram:
:lys:

Det gør mig så ondt :ked:

Det er slet, slet ikke til at forstå at hun ikke er her mere :ked:

Snehvide var bare noget helt særligt :hjerte:

Sov sødt, skønne Snehvide :lys:

:kram:

Det gør mig uendelig ondt at høre :frowning: Snehvide var en af de katte der satte poteaftryk i hjertet på en masse mennesker - også dem der, som jeg, kun har kendt hende via KG.
:lys:

Det gør mig virkelig ondt at læse, at I har mistet Snehvide.

:lys:

Det gør mig frygteligt ondt for jer begge :ked:

God rejse smukke pige :lys:

Py-ha FF… Ord mangler, jeg er nødt til at nøjes med at sende et trøsteknus.
VH
Susanne

Det gør mig så ondt med prinsessen :ked:
Nød virkelig at læse om hendes kongelige dagligdag. :lys:

:ked:

:kram:

Hvil i fred Snehvide:lys:

Det gør mig ondt :ked:

Men hun har haft det bedste katteliv man kunne tænke sig hos dig og Lene. Har altid nydt historier og billeder fra jeres hverdag med en vaskeægte prinsesse.

:kram:

:kram:

Åååh nej, det gør mig ondt at høre! :frowning: En mere elsket kat skal man vist lede længe efter.

RIP Snehvide. :ked:

Det gør mig ondt at høre. :ked:
Vi elsket Snehvides historie og billeder her hjemme.
Jeg har selv lige sagt farvel til Ninja, den sidste fra mit stofskifte kuld,
Men hun skulle også herfra med værdigheden i behold, og hun var også begyndt at tabe sig ect, og medicin justeringen hjalp ikke mere.
Så jeg føle virkelig med jer :ked:
Hvil i fred du smukkeste af Dronninger :lys:
-kramer

:ked: Så stor en personlighed, efterlader et kæmpe savn! :ked: Hvor er det godt, at I nåede at få Caithlin før Snehvide skulle herfra! :hjerte:

Et :lys: for Snehvide og masser af :knuser:til jer fire.