Snehvide mellem bygerne (med ekstra mange billeder)

Virkelig skønne billeder :hjerte: :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;865009]Jeg er så enig med dig.
Og man se at selvtilliden lyser langt ud af hende :)[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Ja, hun ved godt, at hun kan sno mig om sin halespids… :smiley:

Mange tak, Yvonne. Selv inden i sådan en letbuttet, halvgammel og helt almindelig internatskat kan der gemme sig en strålende prinsesse. Man skal bare få øje på det.:hjerte:

Mange tak. Jeg tror på, at alle de indtryk, hun får på gåturene, er med til at holde hende i gang. Ligesom med mennesker. :slight_smile:

Mange tak, Brita. Jeg tror, du ville forstå at værdsætte hendes udspekulerethed, for det kan hun også være… :smiley:

[QUOTE=Mega;865031]Hun er ikke alene smuk - og en lille bitte smule bredmåset :tihi: - hun holder sig også fantastisk godt.
Hvor gammel er hun efterhånden FF?[/QUOTE]

Mange tak, Hanne. Kattehjemmet anslog hende til at være fra 2000, så hun må være omkring 12. Og hun har jo faktisk slanket sig en hel del, efter at hun fik Rags at lege med. :smiley:

Nemlig. Hun er bare solidt bygget, som en huskat skal være. :slight_smile:

[QUOTE=Catika;865046]Hvor er hun bare for skøn Finn :hjerte::hjerte:
Og herligt at se hende nyde jeres små ture ude i den store verden :)[/QUOTE]

Mange tak, Tine. Desværre fik jeg ikke fotograferet, da regnen begyndte, og hun jumpede hjem med mig hængende i snoren efter sig. Det var et syn… :smiley:

Mange tak, Helle. Jeg er glad for at kunne dele dem herinde. :slight_smile:

Pragtfuldt billede! Man kan virkelig se på hende at hun kommunikerer med med dig med dét blik :smiley:

Ja det er jeg fuldt ud klar over, og Snehvide og ikke mindst dig samt mange andre herinde, er så fantastiske ambassadører for internatmisserne, og hvad man kan være heldig, at blive beriget med i sit liv.

Har i de sidste mange månder i det stille kigget internatmisser, sammen med andre misser af forskellige racer, endda killinger selvom jeg nok ikke er så meget til killinger. Det der desværre slår mig er, at de misser jeg har set opslået på internaterne er, ofte missere der skal kunne løbe frit, eller også ved de ikke om de kan med andre katte, og det kan jeg slet ikke bruge til noget :S Udover man ikke kender forhistorien (som vi jo egentlig heller ikke gør med vores Bimse) så skal det være den rigtige der måske af manden :kryds: får lov til, at flytte ind her, gerne hvor jeg kender mere til missens historie, og især egnethed mht. en anden mis i huset. Men det med, at løbe frit kommer aldrig på tale her, udeadgang ja, men ikke frit. Derfor føler jeg, at en del internatmisser slet ikke matcher det vi kan tilbyde. Men jeg har tid, at vente på lige den rette mis. Om det så bliver en racekat/killing eller en internatmis. Milly er jo den bedste ambassadør for, at selv ældre missere kan omvendes til at få ungt liv i huset - var det 7 år Snehvide var da hun kom til Jer?

Nej så mange år skal der ikke gå for vores Bimse, hvis det skal være, det skal være snart mens hun er ung og livlig, og de råd jeg indtil nu har fået er at få en killing, men igen jeg er ikke så meget til killinger, så der tænkes i øjeblikket så det knager, samtidig med at den bedre halvdel bearbejdes til i det mindste at tage ud og kigge.

Mvh
Yvonne

Åh søde dejlige Prinsesse Snehvide, du er bare den bedste missepige og så elsker jeg din søde næse med de tre prikker.
Tak for de dejlige billeder fra jeres gåture.
Knus Elin

Sikke nogle skønne billeder!!! Og wow at hun kan gå uden snor - men selvfølgelig, en Prinsesse kan jo alt!

Dejlige billeder af prinsessen i sit kongerige - hun er bare så fin:smelter:

Skøn billedserie - havde I også hagl?

Jeg nyder simpelthen dine levende ‘fortællinger’ Finn Frode - og hvor tager Snehvide bare det hele med ophøjet ro…der skal vist meget til at ‘ryste’ hende… :slight_smile:

Man bliver altid i så godt humør af at læse dine historier og se billederne af dine katte…
Snehvide du er en fantastisk kat og hvor er det skønt at se at dig forlange din gåtur.

Igen smukke smukke billeder af en overskøn prinsessemisser :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hver gang jeg ser Snehvide, går mine tanker til min gamle husmisser Jerry, der lignede Snehvide rigtig meget i pelsfarven. Tilmed havde han to små sorte pletter på næsen :høhø:

Hvem er smukkest i verden her? Det er da Snehvide…

Dejlig billedserie af den meget smukke Snehvide :iloveyou:
Og jeg elsker hendes tatoverede Trå, Håb og Kærlighed, lige der på næsen :hjerte:

:slight_smile:

Nu er min mand altså også blevet Snehvide-fan, hvor er hun da en skøn kat med personlighed, det lyser ud af hende:hjerte:

Mange tak, Anita. Hun er nemlig så dygtig til at fortælle, hvad hun vil - og også, hvad hun ikke vil. :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;865090]Ja det er jeg fuldt ud klar over, og Snehvide og ikke mindst dig samt mange andre herinde, er så fantastiske ambassadører for internatmisserne, og hvad man kan være heldig, at blive beriget med i sit liv.
Har i de sidste mange månder i det stille kigget internatmisser, sammen med andre misser af forskellige racer, endda killinger selvom jeg nok ikke er så meget til killinger. Det der desværre slår mig er, at de misser jeg har set opslået på internaterne er, ofte missere der skal kunne løbe frit, eller også ved de ikke om de kan med andre katte, og det kan jeg slet ikke bruge til noget :S Udover man ikke kender forhistorien (som vi jo egentlig heller ikke gør med vores Bimse) så skal det være den rigtige der måske af manden :kryds: får lov til, at flytte ind her, gerne hvor jeg kender mere til missens historie, og især egnethed mht. en anden mis i huset. Men det med, at løbe frit kommer aldrig på tale her, udeadgang ja, men ikke frit. Derfor føler jeg, at en del internatmisser slet ikke matcher det vi kan tilbyde. Men jeg har tid, at vente på lige den rette mis. Om det så bliver en racekat/killing eller en internatmis. Milly er jo den bedste ambassadør for, at selv ældre missere kan omvendes til at få ungt liv i huset - var det 7 år Snehvide var da hun kom til Jer?
Nej så mange år skal der ikke gå for vores Bimse, hvis det skal være, det skal være snart mens hun er ung og livlig, og de råd jeg indtil nu har fået er at få en killing, men igen jeg er ikke så meget til killinger, så der tænkes i øjeblikket så det knager, samtidig med at den bedre halvdel bearbejdes til i det mindste at tage ud og kigge.[/QUOTE]

Snehvide var omkring 8, da hun flyttede ind til Milly, der var 14!. Kemien mellem dem var bestemt ikke god i starten, men Snehvide tog det med ophøjet ro. Da Rags så kom til i vinters, var det Snehvide, der overraskede ved at udfolde helt nye sider af sig selv. Hver gang vi tror, vi kender hende, overrasker hun igen…

Og det var rent held, at vi fandt hende oppe i Grevinge. Vi havde først kontaktet et internat i Roskilde, men de var meget afvisende, da de hørte, vi boede i lejlighed. Jeg tror ikke, Snehvide har været indekat tidligere, men hun tilpassede sig uden problemer til livet på 2. sal det 1½ år, som det varede, før vi flyttede i rækkehus.
Men nu, hvor hun har fået chancen for at komme ud, nyder hun det naturligvis i fulde drag - både haven og gåturene. :slight_smile:

[QUOTE=Leopolds mor;865093]Åh søde dejlige Prinsesse Snehvide, du er bare den bedste missepige og så elsker jeg din søde næse med de tre prikker.
Tak for de dejlige billeder fra jeres gåture.[/QUOTE]

Mange tak, Elin. Ja, jeg synes også, hendes tofarvede snude er aldeles sød og uimodståelig.:hjerte: :smiley:

Mange tak, Trekkie. Snoren er der efterhånden kun for at forhindre hende i at smutte ind i haver, hvor jeg ikke kan følge med.
Samt for at forhindre hende i at fare i flæsket på nabokattene - for skrap kan hun også være… :smiley:

Mange tak, Anja. Prinsessenavnet var lidt af en joke i starten, men hun har sandelig levet op til værdigheden. :slight_smile:

Mange tak, Lis. Nej, ingen hagl her, men ellers skiftede det konstant. :slight_smile:

Mange tak, Diana. I starten var hun bange for hunde, knallerter - og skateboards.
Men nu kan hun sagtens sidde og betragte “fænomenerne” på få meters afstand. :slight_smile:

[QUOTE=Tas;865108]Man bliver altid i så godt humør af at læse dine historier og se billederne af dine katte…
Snehvide du er en fantastisk kat og hvor er det skønt at se at dig forlange din gåtur.[/QUOTE]

Snehvide takker så mange gange. Og ja, hun er meget stædig, når hun vil have mig til noget. Jeg er sjældent i tvivl… :smiley:

[QUOTE=DK Blackangel;865140]Igen smukke smukke billeder af en overskøn prinsessemisser :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Hver gang jeg ser Snehvide, går mine tanker til min gamle husmisser Jerry, der lignede Snehvide rigtig meget i pelsfarven. Tilmed havde han to små sorte pletter på næsen :høhø:[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Det er nemlig sjovt at se, hvordan bicolour-mønsteret også viser sig på næse, trædepuder og gummer. :slight_smile:

[QUOTE=PiaH;865172]Dejlig billedserie af den meget smukke Snehvide :iloveyou:
Og jeg elsker hendes tatoverede Tro, Håb og Kærlighed, lige der på næsen :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Pia. Det er jo naturligvis dét, hende næse siger - Tro, Håb og Kærlighed. Smukt set - tak.:ok:

[QUOTE=kiskis;865208]:slight_smile:
Nu er min mand altså også blevet Snehvide-fan, hvor er hun da en skøn kat med personlighed, det lyser ud af hende:hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Kirsten. Det er lige præcis det, jeg godt kan lide ved de ældre katte - masser af personlighed samlet gennem et langt liv.
Hils endeligt manden fra hende. :slight_smile:

Vi tager lige et bonusbillede af den lille hund, Ariel, der står på bagbenene, hver gang hun ser Snehvide… :klapper:

[QUOTE=HeroldDesign;864930]Hvor er det bare et smukt billede af hende :hjerte::
[/QUOTE]
Ja det er et vildt godt billede af smukke og selvsikre Snehvide :hjerte:

Jeg er også vild med dette billede - Hun har bare SÅ meget attitude på :slight_smile:

Ups :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;865289]Ja det er et vildt godt billede af smukke og selvsikre Snehvide :hjerte:
Jeg er også vild med dette billede - Hun har bare SÅ meget attitude på :-)[/QUOTE]

Mange tak, Rikke. Men glem ikke dette: :slight_smile:

Sådan omtrent ser den engelske dronning nok også ud, når hun har fri og slækker lidt på formerne… :klapper:

[QUOTE=FinnFrode;865297]Mange tak, Rikke. Men glem ikke dette: :slight_smile:

Sådan omtrent ser den engelske dronning nok også ud, når hun har fri og slækker lidt på formerne… :klapper:[/QUOTE]
:tihi: Ja det er også et skønt billede :slight_smile:

Enig!

[QUOTE=Coon Danica;865009]Jeg er så enig med dig.
Og man se at selvtilliden lyser langt ud af hende :)[/QUOTE]

og enig!

Så dejlig en billede serie :hjerte:

Hun er SÅ fantastisk en smuk prinsesse - den titel bære hun til punkt og prikke :slight_smile:

Hvordan begyndte jeres gåturen??