Snehvides årsdag

[QUOTE=Coon Danica;722225]Stort tillykke med dagen Prinsesse Snehvide :smiley:
Hvor har du været heldig at finde så godt et hjem som du har nu, og hvor har dine mennesker været heldige at finde så dejlig en mis som dig :hjerte:[/QUOTE]

Tak, Lisbeth. Ja, det var bare så heldigt for alle parter, at skæbnen eller noget førte os til Grevinge den dag. :slight_smile:

Tak skal du have. Prinsessen rødmer af klædelig beskedenhed, men giver dig ret i sit stille sind. :slight_smile:

Tak, Inge. Ja, sådan mener Snehvide også, rigtige katte skal se ud. :smiley:

:inlove: Tillykke med dagen, smukke Snehvide :inlove: Håber din far forkæler dig ekstra meget i dag og du får alle dine ønsker opfyldt :inlove:

:fløde::fløde1::fløde::fløde1:

Tillykke, prinsessepige. :gave: Jeg håber også, at familien har husket at lave en lille kage til dig.

Tillykke med dagen smukke Snehvide :klappekat:

Tak, Camilla. Dagen står naturligvis på opfyldelse af alle ønsker og ekstra-forkælelse. :smiley:

Tak, Maibrit. Prinsessen er meget bevidst om sit ansvar som forbillede for andre katte og har derfor bedt om magert kyllingekød til festmiddagen. Jeg ved så endnu ikke, om der også skal være salat til… :smiley:

Mange tag, Annelise. :slight_smile:

Et stort tillykke med årsdagen til jeres smukke, smukke bamsepige :hjerte::hjerte:

Det er så skønt at læse dine tråde - for din kærlighed til jeres katte - og især denne sort-hvide dejlige dame - det lyser simpelthen ud af sætningerne og billederne :slight_smile:

:blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Trekløveret her på adressen sender deres ærbødigste hilsner til prinsessen på årsdagen. En særlig varm lykønskning fra Black Magic, der jo af personlig erfaring ved, hvordan den rette kat kan komme fra internat til nyt hjem og berige det med sin blotte tilstedeværelse.

:gave::gave::gave:

:pote: Tillykke fra Margrethe, Ruth og jeg

Hvor var det godt for Snehvide at hun endte hos jer :slight_smile: :smiley:

Stort tillykke til Snehvide, den dejlige teenagetøs :love2:

Årh skønne Snehviden :hjerte: Tillykke med dagen, og må I få MANGE flere år med hende! :slight_smile:

Hun er så skøn. Ville SÅDAN ønske, Tarzan gad gå i snor…vi har stranden og vandet 1 minuts gang herfra, og jeg ville elske at gå en tur derned med ham hver dag. Men vi ender næsten altid med at blive uvenner, og så er der jo ikke så meget ved det.

STORT TILLYKKE MED DAGEN
:flag::blomstergave::gave::ballon::krammegave::balloner::partytime::ballonbamse:

Mange tak, Lærke. :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;722399]Årh skønne Snehviden :hjerte: Tillykke med dagen, og må I få MANGE flere år med hende! :slight_smile:
Hun er så skøn. Ville SÅDAN ønske, Tarzan gad gå i snor…vi har stranden og vandet 1 minuts gang herfra, og jeg ville elske at gå en tur derned med ham hver dag. Men vi ender næsten altid med at blive uvenner, og så er der jo ikke så meget ved det.[/QUOTE]

Tak, Tine. Tarzan må godt være stædig - det er Snehvide da også. Jeg har måttet bære hende hjem, når jeg ikke gad gå længere. :smiley:

Mange tak, Hrønn. Ja, det kan hun også være. :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;722381]:pote: Tillykke fra Margrethe, Ruth og jeg
Hvor var det godt for Snehvide at hun endte hos jer :slight_smile: :D[/QUOTE]

Tak, Vivi. Og vi er meget priviligerede at have hende.

Tak, Ingrid. Som jeg plejer at sige, så er det ikke de ringeste katte, man finder på et internat. :slight_smile:

[QUOTE=Churchtown;722362]Et stort tillykke med årsdagen til jeres smukke, smukke bamsepige :hjerte::hjerte:
Det er så skønt at læse dine tråde - for din kærlighed til jeres katte - og især denne sort-hvide dejlige dame - det lyser simpelthen ud af sætningerne og billederne :)[/QUOTE]

Tak, Lone. Jeg er glad for, at det kan mærkes, hvor glad jeg er for vores dejlige kattedyr. :slight_smile:

Snevide skal da også have en lille sang med på vejen i anledningen af fødselsdagen:

//youtu.be/FrSoOfMNwrI

Kæmpestort tillykke til Snehvide! :flag:

:flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
STORT
tillykke til smukke smukke Snehvide!

:krammegave:

Tak, Maibritt. Så rigtigt, som de synger: Hvem vil ikke gerne være kat? :slight_smile:

Mange tak, Silotte og Kimilla. Prinsessen er ganske rørt over al opmærksomheden. :slight_smile:

Tillykke smukke snehvide <3 …

Tillykke smukke pigen! Jeg vil i dagens anledning ligeledes servere magert kyllingekød til de to og firbenede herhjemme!

uha lækre lækre billeder. Guf guf. Man bliver også helt rørt over den historie over, at en kat der kunne have lidt en trist skæbne på et internat, fordi ingen gad have den fandt sig et godt, trygt og blivende hjem :slight_smile: Der er jo desværre stadig alt for mange der hellere ønsker sig en killing. Din historie kan mange sikkert lære noget af.

Stort tillykke med hende :flag:

Tillykke med dagen Prinsesse Snehvide!

Hilsen fra de 14 + 2 tobenede