Snehvides årsdag

[QUOTE=Mijv;722590]uha lækre lækre billeder. Guf guf. Man bliver også helt rørt over den historie over, at en kat der kunne have lidt en trist skæbne på et internat, fordi ingen gad have den fandt sig et godt, trygt og blivende hjem :slight_smile: Der er jo desværre stadig alt for mange der hellere ønsker sig en killing. Din historie kan mange sikkert lære noget af.
Stort tillykke med hende :flag:[/QUOTE]

Tak, Bettina. Snehvide kan i hvert fald være med til at gøre opmærksom på fordelene ved at adoptere en voksen kat. For der sidder helt sikker mange andre ligeså gode voksne katte og venter på internaterne.
Hvis bare folk har det i baghovedet, så er jeg glad. :slight_smile:

Mange tak, Blunky. :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;722648]Tillykke med dagen Prinsesse Snehvide!
Hilsen fra de 14 + 2 tobenede[/QUOTE]

Tak, Elisabeth. Hils omkring dig. :slight_smile:

Tak, Daisy. Prinsessen værdsætter denne gestus - “a chicken in every pot” er hendes nye motto. :smiley:

Så er der billeder fra Snehvides jubilæums-souper.

Prinsessen er ikke til kager, så derfor bestod menuen af en rå kyllingefilet, garneret med en lille klat creme-fraiche
og udsøgte stykker RC Aromatic tørfoder. Som pynt en Aldi stick.

Først påhørte dagens hovedperson en kort lykønskningstale.

Herefter begyndte spisningen.

Og forbavsende hurtigt var fadet slikket rent.

Skønne billeder :klapper: :klapper: :klapper:

Hvordan får du hende til at sidde pænt og lade være med at røre maden under lykønskningstalen?

[QUOTE=galath;722692]Skønne billeder :klapper: :klapper: :klapper:
Hvordan får du hende til at sidde pænt og lade være med at røre maden under lykønskningstalen?[/QUOTE]

Hun er jo min artigprinsesse, så det falder hende ganske naturligt…
…og så skete der vist også et eller andet spændende lige uden for hegnet… :lol:

Skønt billede af en meget, meget artig kat, der pænt sidder og venter på, at der bliver sagt “værsgo” :ok:

Mine to første katte, Nicky og Sabina, fik jeg fra Kattens Værn og hvis jeg engang skal have katte igen,
når mine to prinsesser ikke er mere, så bliver det helt sikkert en internatskat. :smiley:

Og gerne lidt op i årene - dem er der nemlig ikke så stor efterspørgsel på ved jeg fra min tid som frivillig I KV. :frowning:

Skønne dejlige Snehvide stort stort tilykke med dagen.

Kan se du har fået helt special årsdags menu hvor er du bare heldig.

Kæmpe stort tillykke med Snehvides dag.
Sikke en flot fødselsdagsret hun har fået. Den bliver svær at slå i opfindsomhed :rock:

[QUOTE=kamikaze;722714]Kæmpe stort tillykke med Snehvides dag.
Sikke en flot fødselsdagsret hun har fået. Den bliver svær at slå i opfindsomhed :rock:[/QUOTE]

Tak, Britta. Snehvide er meget glad for rå kylling, så det var såmænd ikke så svært… :slight_smile:

[QUOTE=Troldegaarden;722704]Skønne dejlige Snehvide stort stort tilykke med dagen.
Kan se du har fået helt special årsdags menu hvor er du bare heldig.[/QUOTE]

Mange tak, Dina. Og den blev spist op meget hurtigt - ikke noget med at dele. :smiley:

[QUOTE=Eva;722702]Skønt billede af en meget, meget artig kat, der pænt sidder og venter på, at der bliver sagt “værsgo” :ok:
Mine to første katte, Nicky og Sabina, fik jeg fra Kattens Værn og hvis jeg engang skal have katte igen,
når mine to prinsesser ikke er mere, så bliver det helt sikkert en internatskat. :smiley:
Og gerne lidt op i årene - dem er der nemlig ikke så stor efterspørgsel på ved jeg fra min tid som frivillig I KV. :([/QUOTE]

Tak, Eva. Og med en ældre kat ved man, hvad man får - bortset fra, at Snehvide rummer så meget mere end forventet. :slight_smile:

Stort tillykke til Snehvide. Hun er jo en smuk moden og rund dame med det mest fantastiske udtryk af stoisk ro. Skønt festmåltid der øjensynligt smagte!
Hilsen Linda

Stor stort tillykke til Snevide:D den dejlige mis!!
Hun er nok en af de katte jeg altid kan kende :tihi:

Tillykke med hende. Hvor var det godt at I forelskede jer i hende på internatet, hun har det jo som blommen i et æg :smiley:

Tillykke søde Snehvide

P.S
Sammy , Louis og Mungo kommer også fra internatet i Grevinge

:hjerte: Tillykke Snehvide din dejlige kat:hjerte:

Tak, Linda. Ja, Snehvide udstråler altid ro - utroligt nok, i betragtning af hvilket legebarn, hun også kan være. :slight_smile:

Tak, Lise. Det var nemlig heldigt - tænk, hvad vi kunne være gået glip af… :hjerte:

[QUOTE=Rikke og Mis;722914]Stor stort tillykke til Snevide:D den dejlige mis!!
Hun er nok en af de katte jeg altid kan kende :tihi:[/QUOTE]

Tak, Rikke. Klart, for ifølge eventyret, er det jo også Snehvide, der er “skønnest i verden her”. :smiley:

Mange tak, Kis. Hils Tøffe-drengen. :slight_smile:

[QUOTE=catterclaws;722958]Tillykke søde Snehvide
P.S Sammy , Louis og Mungo kommer også fra internatet i Grevinge[/QUOTE]

Tak, Per. Det var da sjovt at høre. For når jeg ser på billedet af Sammy, må jeg spørge mig selv, om de mon skulle være i familie? Se bare her:

Sammy kunne sagtens gå for at være hendes bror. :smiley:

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at sende min personlige tak til alle for jeres varme opmærksomhed i anledning af min jubilæumsdag.

Da jeg for tre år siden ankom til Høje Taastrup en mørk og regnfuld aften i en trang og overskidt transportkasse, havde jeg ingen anelse om, hvilken drejning mit livs eventyr var ved at tage. Jeg havde jo ellers haft det godt dér, hvor jeg voksede op, men af uforståelige årsager var jeg havnet på et kattehjem. Men når det nu skulle være, er mit nye liv såmænd ikke så ringe endda… :pote:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[QUOTE=FinnFrode;723017]Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at sende min personlige tak til alle for jeres varme opmærksomhed i anledning af min jubilæumsdag.

Da jeg for tre år siden ankom til Høje Taastrup en mørk og regnfuld aften i en trang og overskidt transportkasse, havde jeg ingen anelse om, hvilken drejning mit livs eventyr var ved at tage. Jeg havde jo ellers haft det godt dér, hvor jeg voksede op, men af uforståelige årsager var jeg havnet på et kattehjem. Men når det nu skulle være, er mit nye liv såmænd ikke så ringe endda:pote:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup[/QUOTE]

Næh, er prinsessen oprindeligt jyde? :tihi:

Næh, er prinsessen oprindeligt jyde? :tihi:[/QUOTE]

Jeg tror, det er spil for galleriet. Prinsessen har jo fans i alle dele af landet… :wink:

Stort tillykke til Snehvide med dagen i går, sikke en smuk dame der bærer sin alder så flot :smiley: …og nuii for en lækker souper, et par af kattene her sad og savlede ned over mit tastetur :tihi:

Tak, Camilla. Prinsessen holder af ros - næsten lige så meget som af rå kylling. Men kun næsten. :slight_smile:

Jeg er bare vild med Snehvide :smelter: