Snehvides årsdag

Mange tak, Teresa. Forhåbentligt ender det også med, at Snehvide tilgiver dig for “den uro”, du har bragt ind i huset… :smiley:

Ej, troede jeg havde skrevet tillykke til Snehvide …

Tillykke smuk pigen :hjerte: og sikke en lækker menu du der fik, en dronning værdi!
Du har opdraget dine madmennesker godt!! :smiley:

[QUOTE=Lotte;723721]Ej, troede jeg havde skrevet tillykke til Snehvide …
Tillykke smuk pigen :hjerte: og sikke en lækker menu du der fik, en dronning værdi!
Du har opdraget dine madmennesker godt!! :D[/QUOTE]

Mange tak, Lotte. Efter tre år er hun ved at have fået sat skik på os. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;723016]Tak, Linda. Ja, Snehvide udstråler altid ro - utroligt nok, i betragtning af hvilket legebarn, hun også kan være. :slight_smile:

Tak, Lise. Det var nemlig heldigt - tænk, hvad vi kunne være gået glip af… :hjerte:

Tak, Rikke. Klart, for ifølge eventyret, er det jo også Snehvide, der er “skønnest i verden her”. :smiley:

Mange tak, Kis. Hils Tøffe-drengen. :slight_smile:

Tak, Per. Det var da sjovt at høre. For når jeg ser på billedet af Sammy, må jeg spørge mig selv, om de mon skulle være i familie? Se bare her:

Sammy kunne sagtens gå for at være hendes bror. :D[/QUOTE]

Ja i teorien kunne de sagtens være bror og søster…vi fik Sammy på nogenlunde samme tid og vi fik at vide at han stadig havde søskende tilbage i internatet

De ligner ihvertfald hinanden rigtig meget :slight_smile:

[QUOTE=catterclaws;723917]Ja i teorien kunne de sagtens være bror og søster…vi fik Sammy på nogenlunde samme tid og vi fik at vide at han stadig havde søskende tilbage i internatet

De ligner ihvertfald hinanden rigtig meget :-)[/QUOTE]

Ja, det gør de! Hvor sjovt! De må da næsten være i familie :slight_smile:

[QUOTE=catterclaws;723917]Ja i teorien kunne de sagtens være bror og søster…vi fik Sammy på nogenlunde samme tid og vi fik at vide at han stadig havde søskende tilbage i internatet
De ligner ihvertfald hinanden rigtig meget :-)[/QUOTE]

Det ville da være noget af et tilfælde, men hvem ved… :smiley:

Snehvide havde, så vidt jeg husker, været på internatet siden august 2008. Det eneste, vi kunne få at vide, var, at hun var en “dyreværnssag” og anbragt, fordi “ejeren ikke mere kunne tage sig af hende”. Jeg har altid været nysgerrig efter hendes baggrund, fordi hun er så usædvanlig rolig og velopdragen - trods de tre måneders internatophold i fremmede og stressende omgivelser.