Snejbjerg?

er der nogen der skal til snejbjerg og kan have mig og lille pigen med ?

det er katteklubben, ved herning, i marts

Er der plads til mig og min lillepige, så vil jeg også gerne finde nogen at køre med :slight_smile:

Jeg skal til den udstilling, men kun på søndag(kat.II). Jeg kan samle op fra Randers eller efter en aftale hvis det er ikke så langt fra Randers(modsætte vej) :slight_smile:

Kira har kat. IV og jeg kat. III, så vi kan i hvert fald ikke lige køre med (vi plejer ofte at køre med nogen fra Randers, men de har også kat. II, men vi er begge ret nemme at hente, da vi ikke bor så langt fra en motorvejsafkørsel nogen af os) :slight_smile:

Kacka - Jeg overvejer at tage med søndag med min coon også, hvis tilbudet stadig står? :slight_smile:

Har I et link til siden, kunne måske godt tænke mig at komme med, og synes ikke lige jeg har kunnet finde noget om det

http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=929&WebsiteID=1&LanguageID=1

Gad vide, om de ikke har tænkt sig at poste en liste over inviterede dommere? Det kan være, at man først må se dem, når dommerfordelingen kommer? :?

Ja, men det har vi afklaret privat :wink:

Og jeg søger stadig kørsel :tihi:
Men det er ret meget en omvej at komme forbi Egå fra Randers, når man nu skal til Herning. :slight_smile:

Og takket være Henriette, har Kira og jeg nu kørsel om lørdagen :ok: :wehu: