Hehe, det kender jeg alt til. Det fantastiske er så, at efter at have braget ind i sofaen med fuld fart kan Baby derefter hoppe op på klædeskabet, og derfra op på dørkarmen (som jo altså ikke er andet end et par centimeter bred), og så står hun ellers bare der og ser fin ud :? Det kan være hun har en “selektiv evne” Men, det ser ud til, at der er mange af jer der lader dem være, så det mener jeg også at jeg godt kan tillade mig (:
Vi har haft et par meget hårde sammenstød med misser og kommoder/andre møbler der slår igen, vi har et glat parketgulv. Bimserne som har sneskoene har problemer med at stå fast når det går i fuld fart. Nu har jeg set de her voldsomme sammenstød et par gange og det ser slet ikke rart ud, så jeg har valgt at klippe mine under fødderne, og nu står de bedre fast end før og har nu mulighed for at hamle op med Honey når han leger fangeleg. Bimserne snakker meget højt til ham til tider… men det vælger han at overhøre :)… det lille bæst
Honey er en internat skovkat-wannabe, ingen snesko og har ikke på noget tidspunkt haft problemer med at stå fast i løb.
Det der er typisk KAT. Den evne til ignoring ignominiousness… øh hvad hedder et… se bort fra ydmygelse. Overspringshandlinger. Det samme som at sætte sig ned og vaske sig meget inderligt lige efter man er skvattet ned fra noget. For det var HELT med vilje… for at komme herned hvor man altså lige sku’ vaske sig L
[QUOTE=Vipstøsen;870514]Vi har haft et par meget hårde sammenstød med misser og kommoder/andre møbler der slår igen, vi har et glat parketgulv. Bimserne som har sneskoene har problemer med at stå fast når det går i fuld fart. Nu har jeg set de her voldsomme sammenstød et par gange og det ser slet ikke rart ud, så jeg har valgt at klippe mine under fødderne, og nu står de bedre fast end før og har nu mulighed for at hamle op med Honey når han leger fangeleg. Bimserne snakker meget højt til ham til tider… men det vælger han at overhøre :)… det lille bæst
Honey er en internat skovkat-wannabe, ingen snesko og har ikke på noget tidspunkt haft problemer med at stå fast i løb.[/QUOTE]
Det var jo lidt det jeg frygtede med mine, men de har nu kun hinanden at lege med, så de er på samme niveau begge to. Tror måske at de så “tager hensyn” på en anden måde. Men nu får vi se - tror at hvis det er det går galt så gør jeg noget ved det, men ind til videre har jeg ikke oplevet noget derhar været voldsomt, så må jeg satse
Selvfølgelig, dumme skal vi jo ikke tro at de er. Gid vi mennesker var så gode til at “dække” over vores dumheder … Eller at jeg var i hvert fald. Jeg er vist også skvattet et par gange hvor jeg ville ønske jeg ville kunne have sat mig ned og slikke mig som om intet var hændt
men så længe det ikke er gået galt kan du jo vente (som du skriver), det kan jo være dine er bedre og sikrere på benene end mine :høhø: …naboen kalder Frederik klumpe-dumpe