Snorker din kat

Jeg har tre vidunderlige misser, men en af dem snorker helt extrem meget. Han er som et menneske. Hvis han bare ville sove på siden snorker han ikke, men Charlie skal bare ligge på ryggen med alle fire ben opad og så snorker han højlydt som en havnearbejder efter et vist antal øl. Kunne han da ikke bare have Victorias lette feminine snorken der næsten ikke høres?

Nunuu er anderledes, han ligger og snøfter indtil han falder i søvn, og så høre vi ikke mere derfra.

Hvad med jeres katte?

Mulle trækker osse STORE torsk i land -høhø …alle de andre kan højst give et suk eller snøft fra sig -forelsket …det manglede da osse bare, syntes jeg har nok snorkeri fra mandens side -uha

Min store røde Hans Otto snorker også. Han er så lovlig undskyldt, da han har en kronisk luftvejslidelse, men hold da op hvor han gør min mand rangen stridig. Hvis de to deler seng om natten, så er det lige før jeg sover på sofaen [bigloony]
Knus Elin

Min lilel killinge Vanilla på 5 måneder snorker også. Det er nærmest en pive lyde ogd et er så morsomt at høre. Theodor siger ikke en lyd :slight_smile:

ja vi har jo daffy som er et snorketræ af rang, hvis han ligger og sover godt og mageligt i stuen kan vi sagtens hører hans snorken her ovenpå, for han snorker virkelig højt

jeg har 2 der snorker, den ene grynter nærmest…

Mikkel ligger også bare på ryggen med alle 4 ben opad og snorker højlydt - det er helt vildt nogen gange :stuck_out_tongue: Men meget sjovt egentlig at en kat kan snorke så vildt :slight_smile:

Jeg har 2 der snorker. Sjovt nok er det skovtroldene der snorker her i huset. Den værste er Njord (5 måneder gammel).

Nokie snorker:-)

Joey snorker ikke…OM NATTEN!! -høhø
Men i løbet af dagen grynter hun enmoooooooormt meget. Det lyder som om hun går i søvne -tihi

Joey snorker OSSE om natten - men hun sover ikke hos Jill, men nede hos os… -rulleøjne

Joey snorker OSSE om natten - men hun sover ikke hos Jill, men nede hos os… -rulleøjne[/quote]

-NAT (MUHAHAHAHAAAA) :stuck_out_tongue:

Hehe -høhø selv i en diskution om katte snorker kan der bliver familie stidigheder… -høhø

Lige pt. har jeg tre snorkere … Tarzan, Miden og Yrja -rulleøjne

Ossy vil ikke længere være indendørs mens Yrja bor her :frowning: … men hun siger sådan nogle nuttede lyde når hun strækker sig i søvne -love

-tihi-tihi-tihi
ÅHHHH, snorkende katte.
Her gik jeg og troede at det var min lettere overvægtige mand som trak torsk i land.
HMMMM, og så er det vores River Dancer som bare ligger på ryggen og rå snorker.
Håber ikke at manden lurer mig over alle de albuer han har fået gennem tiden.
-uha-uha-uha
Hilsen PIa-engel

Ja! May snorker lige så snart hun ligger på ryggen (går hun tit)
Mea gør en smule engang imellem. Diego og Jako sjældent :slight_smile: Kan være det kommer med alderen, hehe

Ham, der snorker herhjemme, vil jeg ikke kalde en kat -høhø

Til gengæld er mine katte flittige “smaskere”, når de sover. Jeg gætter på, at de har dejlige drømme om lækre nyfangne mus.

-sover

Min tidligere kat Flemming snorkede altid, og det var ligeså højt som en mand. Nu har jeg Tjalfe der taler i søvne i stedet for, mens Emil er stille som en mus

Ja MON ikke Ramses gør… han RÅ snorker… helst LIGE ved mit hoved - og så PP der lige så still som en mus når han sover…

jeg var så lykkelig for ikke at få en mand der snorkede - men så fik jeg Ramses

Ja Nikita lige så yndig som hun er, så snorker hun som en voksen mand -tihi-tihi