Snorker dine katte?

Det er forfærdeligt her, kan ikke sove når Frede sover inde i soveværelset, han snorker helt vildt…

Har du også en kat der snorker?

Hihi, kun når Gimli prøver at spinde mens han sover, det lyder lidt sært :slight_smile:

Ja, Buster snorker en gang i mellem, men tror kun det er for at genere mig, da jeg selv snorker;-)

Jeg har hele tre styks der snorker med forskellig intensitet, man vænner sig til det :slight_smile:

Charlie snorker :tihi:
Synes det er så hyggeligt og beroligende, når man er alene hjemme med kattene, sidder i stuen og der er stille - og man så kan høre Charlie ligger og snorker… :inlove:

Jep Hans Otto lyder som en mejetærsker med startproblemer, når han sover dybt. Han kan enda overdøve Mogens, så ind imellem er jeg glad for jeg er døv på det ene øre, når jeg skal sove.:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Rart at se at han ikke er den eneste… :smiley:

daffy snorkede meget voldsomt en overgang, men det er efterhånden sjældent nu at vi hører ham snorke, om det så skyldes at jeg selv snorker og sover meget fast vides ikke. men da det stod på snorkede han så højt at vi ku høre det oppe på 1 sal, selvom han lå i stuen og det endda meget tydeligt.
trixie kommer nu og da med et par små grynt.

Bamse snorker! Og må altså indrømme, at jeg nogle gange lige dutter ham på næsen så han lige vågner lidt, så kan jeg da slippe for snorken i lidt tid…

Jeg tror det hænger sammen med at han er en smule for tyk og er rimelig flad i snuden.

Jo tak, her snorkes der også lystigt :høhø:

Herhjemme snorker begge to…
Dog er det Snebold der snorker mest, hvilket kan være ret “irriterende”, da min kæreste også snorker.
Aslan gør det også af og til. Så når alle tre snorker, så kan jeg ikke sove… :tihi:
Men man er aldrig i tvivl om, når Snebold sover i hvert fald

Ja Kiwi snorker indimellem så højt at vi bliver vækket af hende om natten, og det er selvom hun ikke er i soveværelset:sover:

Jeg har faktisk indimellem været nødsaget til at gå ned i stuen bare for at få lidt søvn. Det er jo synd at vække hende når hun nu sover så godt (nej kattene her i huset er ikke forkælede:ups:).

[quote=Ginaby;448981]Ja Kiwi snorker indimellem så højt at vi bliver vækket af hende om natten, og det er selvom hun ikke er i soveværelset:sover:

Jeg har faktisk indimellem været nødsaget til at gå ned i stuen bare for at få lidt søvn. Det er jo synd at vække hende når hun nu sover så godt (nej kattene her i huset er ikke forkælede:ups:).[/quote]

Haha, hvor sjovt…:wehuu:

Det kan du tro - Henriette -
Anders Lund Madsen har snorket, siden han lå i vuggen og sagde GY…GY…

[quote=Mona Jensen;448985]Det kan du tro - Henriette -
Anders Lund Madsen har snorket, siden han lå i vuggen og sagde GY…GY…[/quote]

Hvor er han dog flot :smiley:

Her i huset er det kun mig, der snorker… men Milo knurrer ofte helt vildt fordi han drømmer. Første gang blev jeg sgu lidt bange for ham fordi han ellers er det mest blide væsen jeg nogensinde har mødt. :slight_smile:

Trols er en lille snorkeprins :tihi::tihi:
Noget af det skyldes også at han har haft en ubehandlet luftvejsinfektion hos hans tidligere ejere:(

mine snorker stort set aldrig, eller jeg har ikke hørt dem gøre det :slight_smile:

Nej det gør de ikke…

Når Oliver ligger rigtig godt hos mig, og bare nyder tilværelsen fuldtud, så kan han godt snorke lidt… :tihi: Ikke særlig højt… Men nok til at jeg indimellem er nød til at skrue lidt op for tv´et… :ups: