Snow an TV søgere katteelskere!

Delt med tilladelse :slight_smile:

Mit navn er Helena, og jeg kommer fra tv-produktionsselskabet Snowman. Jeg har tidligere postet et indlæg om, at vi søger opdrættere - men vi søger faktisk også dyre-ejere som elsker deres dyr, og gerne gør det ekstra, for at dyrene skal have det godt.

Vi er lige nu igang med at undersøge mulighederne for at lave et tv-program om kæledyr og søger derfor mennesker, som elsker deres kæledyr.

Har du et kæledyr som du elsker at forkæle, underholde og dele dit liv med?
Eller et kæledyr med en helt særlig personlighed?

Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Du må meget gerne fortælle lidt om dig selv, din kat, og hvad du gør ekstraordinært for netop dit dyr. Vi vil naturligvis elske at få lidt billeder med.

Du er velkommen til at sende mig en mail på : [email protected] . Skriv gerne “Kæledyr” i emnefeltet.

Jeg glæder mig til at høre fra dig (og dit kæledyr)!
MVH
Helena

Jeg har sendt hende en mail, så må vi se om mine dyr er specielle nok. :tihi:

Vi skal have nogle af de sjove siatalere med! :smiley:

Vi får se… Måske synes det at det er sjovere/mere mærkeligt at jeg bor med 4 ildere. :tihi:

ER det kun katte du er ude efter? For jeg (OK min datter) har et par rotter med absolutte PERSONLIGHEDER

Og så har jeg jo Ib, som er overbevist om at han er den eneste kat der behøves L

Ih jeg håber I melder jer :smiley: Ku være sjovt at se nogle man kender fra KG :smiley: