Snowshoe på vej:-)

Tillykke med det næste kuld - må det gå lige efter bogen :smiley:

Nårh jo… Og tillykke selvfølgelig :flag: Troede jeg bare at jeg havde skrevet :ups:

Ej hvor dejligt - STORT tillykke med de kommende killinger :slight_smile:

Tak alle søde kattevenner:-)

Ang test - det var for at se hvad de bar og ikke bar osv - men det er meget meget rodet og svært at bruge til ret meget reeelt - derfor har jeg valgt det fra… Man dør ikke af ikke ar have en hvid handske, der er perfekt, og vores to bicolor tingester har alligevel så meget hvidt at kommer der en med perfekt mønster så er det rent held (polygenetisk), så vi vil hellere teste for nogle andre mere “alvorlige” ting.

Farver er naturligvis vigtige, men en test ændrer jo ikke på at det er disse to vi har lige nu - så derfor valgte vi det fra sammen med mentor - hun har testet sin han - som har lavet killinger helt uden hvidt… det er ikke så ønsket jo, men når hun så parrer de killinger, så får de killinger MED hvidt… så jae… hm:-) Men det kender I jo til.

Ja Mette - det så jeg også lige:-) Tillykke til jer også med små mus på vej:-)

Ih tillykke Hvor bli’r det spændende!!

Tillykke med det kommende kuld. :kryds::kryds::kryds: for at killingerne bliver som du gerne vil have dem.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

:kryds::kryds::kryds::kryds: for alt går som det skal og tillykke og ikke mindst til Elin og Mogens :smiley:

En uges tid til snestorm:-)

Fie har det rigtig godt og er rund og glad og meget kælen:-)

[QUOTE=lenschow;805456]En uges tid til snestorm:-)

Fie har det rigtig godt og er rund og glad og meget kælen:-)[/QUOTE]

Hvor mange tror du, hun får?

[QUOTE=lenschow;797557]Så er tegnene så sikre, at jeg godt kan fortælle, at der er små snesko på vej igen herhjemme - det bliver Fies sidste kuld, før hun pensioneres.

Vi er rigtig spændte og håber det går lige så glat som første gang:-)[/QUOTE] Spændene!!! Håber at alt går vel :kryds::kryds::kryds:

Cats og Conni

2-4 styk… hun er ikke så stor som sidst

Tillykke Helle… bliver spændende :slight_smile: glæder mig til billeder

Anytime now :slight_smile:

Hun holder på dem. Dete r præcis dag 62. De gik kun sammen en dag denne gang, så gav Fie Viggo sådan en omgang tæv, at vi måtte hente Madammen hjem - men der var også gevinst jo… Tror jeg… Tænk hvis hun bare er tyk!!

:slight_smile:

Nej… mælk er nede og hun ligner en vraltende GÅS med hængevom. Så hvis hun ikke føder snart, så sprækker siderne på hende.

Jeg kan af uvisse årsager ikke oploade foto herinde mere?

Så I må på hjemmesiden eller FB

Hvor på hjemmesiden? Kan kun finde noget med hendes drægtighed i juni 2011? :slight_smile:

Åhhh Helle, så kan vi vente, vente, vente sammen. :tihi:

                                               :felix: 
                                              :felix:

[QUOTE=lenschow;809169]Anytime now :slight_smile:

Hun holder på dem. Dete r præcis dag 62. De gik kun sammen en dag denne gang, så gav Fie Viggo sådan en omgang tæv, at vi måtte hente Madammen hjem - men der var også gevinst jo… Tror jeg… Tænk hvis hun bare er tyk!!

:slight_smile:

Nej… mælk er nede og hun ligner en vraltende GÅS med hængevom. Så hvis hun ikke føder snart, så sprækker siderne på hende.

Jeg kan af uvisse årsager ikke oploade foto herinde mere?

Så I må på hjemmesiden eller FB[/QUOTE]

ejjj hvor er det spændende :slight_smile: jeg glæder mig til en “nu føder hun” opdatering :smiley:

Nej det passer ikke Eva - der står de er på vej osv. Midt i marts 2012

Jeg opdaterer ikke med foto før de er født derinde - det er lidt svært jo :slight_smile:

De kom forresten ikke i dag på min føsdag :frowning: Vi venter stadig :slight_smile:

Helle, var I på udstilling igår i Rødovre med en snowshoe? Der var nemlig en enkelt

Yogini Louisiana ifølge kataloget. :slight_smile:

Hvor er det bare spændende . . . .:slight_smile:

På udstillingen i går i Rødovre, var der en Snowshoe med, en kastrat.

Jeg blev da helt vildt betaget af den, en meget smuk kat :hjerte:

Fik en snak med ejeren, som fortalte, at de havde købt den i USA og givet . . . 40.000,- for den + 10.000 i transport . . . . kan det virkelig være rigtig, at den er så dyr :besvimer: :confused: