Snowshoe på vej:-)

[QUOTE=Gugger;809416]Hvor er det bare spændende . . . .:slight_smile:

På udstillingen i går i Rødovre, var der en Snowshoe med, en kastrat.

Jeg blev da helt vildt betaget af den, en meget smuk kat :hjerte:

Fik en snak med ejeren, som fortalte, at de havde købt den i USA og givet . . . 40.000,- for den + 10.000 i transport . . . . kan det virkelig være rigtig, at den er så dyr :besvimer: :confused:[/QUOTE]

Der var kun én snowshoe på udstillingen i går, og den er fra Helle.

Jeg havde ikke ofret penge på kataloget :cool2:

Det er rigtigt som Annie skriver, at den igår var fra Helle, men de er interesserede i at få en mere og i den forbindelse havde de kigget i USA og fået oplyst den pris - som er langt højere end de er interesserede i at give :slight_smile:

OK . . . . højst besynderligt . . . jeg spurgte dem om, hvor de havde den fra - og de fortalte mig, at de havde importeret den fra USA og havde givet 40.000,- for den

Jeg føler mig totalt til grin lige nu :frowning:

[QUOTE=Gugger;809469]OK . . . . højst besynderligt . . . jeg spurgte dem om, hvor de havde den fra - og de fortalte mig, at de havde importeret den fra USA og havde givet 40.000,- for den
[/QUOTE]

Det forstår jeg ærlig talt ikke, at de skulle have sagt, men jeg synes såmænd ikke du skal føle dig til grin af den grund og det har bestemt ikke været nogens mening :slight_smile:

[QUOTE=lenschow;809342]Nej det passer ikke Eva - der står de er på vej osv. Midt i marts 2012

Jeg opdaterer ikke med foto før de er født derinde - det er lidt svært jo :slight_smile:
[/QUOTE]

Ok, det var bare det jeg fik ud af det du skrev tidligere:

[QUOTE=lenschow;809169]A
Jeg kan af uvisse årsager ikke oploade foto herinde mere?

Så I må på hjemmesiden eller FB[/QUOTE]

Så jeg troede at der måske var nogle billeder af Fie, der vralter som en gås eller lign. :slight_smile:

Hvilken browser bruger du, Helle? Siden du ikke kan uploade mere, gætter jeg på Explorer… :cool2:

Rødovre-missen er Lucy - hun er kælekat solgt fra os fra første kuld. Dejlig pige - :slight_smile:
Den pris lyder lidt vild:-) Det har de (desværre) ikke betalt her hos os :slight_smile: haha

Ang. browser - ja det er den… skal jeg skifte?

Helle - Firefox eller chrome plejer at virker… (bruger altid chrome, har aldrig haft problemer) :slight_smile:

[QUOTE=lenschow;809599]Rødovre-missen er Lucy - hun er kælekat solgt fra os fra første kuld. Dejlig pige - :slight_smile:
Den pris lyder lidt vild:-) Det har de (desværre) ikke betalt her hos os :slight_smile: haha

Ang. browser - ja det er den… skal jeg skifte?[/QUOTE]

Jeg havde også problemer med explore - men nu bruger jeg firefox når jeg skal uploade billeder … det virker bare :smiley:

Jeg har skiftet men kan ikke finde ud af at oploade via url

venter stadig - altså :slight_smile: Dag 66

De kommer i morgen :høhø:

Du ha ret - for VI FØDER sgu ! lol Mere senere - Elin er der - jeg er på job! ih! Men Elin er den bedste så det er bedst sådan - jeg står alligevel uden for og kæderyger haha

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

[QUOTE=lenschow;811006]Du ha ret - for VI FØDER sgu ! lol Mere senere - Elin er der - jeg er på job! ih! Men Elin er den bedste så det er bedst sådan - jeg står alligevel uden for og kæderyger haha

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![/QUOTE]

Der kan du selv se :høhø:

Så må vi se, om jeg også får ret i antal :smiley:

Ih hvor spændende… !:smiley: Jeg følger lige lidt med her :wink:

[QUOTE=lenschow;811006]Du ha ret - for VI FØDER sgu ! lol Mere senere - Elin er der - jeg er på job! ih! Men Elin er den bedste så det er bedst sådan - jeg står alligevel uden for og kæderyger haha

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![/QUOTE]

Spændende! :klap:

YAY! :smiley:

Skal vi ikke have en ny tråd, Helle?

Ih hvor spændende - tillykke!

Er der kommet en ny tråd? Synes ikke jeg kunne finde noget.