Ja, vi har brugt det til vores huskat, der havde en meget mærkelig skællet og fedtet pels, det hjalp uden tvivl på hendes pels. Jeg mener også, at Tina/Gizzemissen har brugt det med succes, så det er da værd at prøve.
Har du prøvet at kigge, om hun har noget sår eller eksem eller andet i huden ved kraven?
Det har en ret kraftig mynteduft. Vores kat hadede det som pesten, og det blev nok ikke bedre af, at hun blev dryppet i nakken, så kun ikke kunne slikke det af igen Men hun fik mærkbart bedre pels af det, som blev mere sund og glansfuld at se på, så jeg synes bestemt, det er værd at prøve af.
hmm er selv slået over på mest Acana og ser faktisk nu at begge katte klør sig mere, de er begge tjekke for div. utøj og der er intet at komme efter, har så prøvet et enkelt bad, men de klør sig stadig… måske der mangler noget de er vant til og få via deres tidligere foder ?
Hudkløe og skæl kan godt skyldes for lavt fedtindhold i foderet. Flere af mine katte døjede med det i den periode, jeg brugte RC, men efter jeg skiftede til Arion, stoppede det og deres hud og pelse er i dag flotte.
[QUOTE=PiaR;725342]Nææ? Hvilken slags, og hvad gør det af gode ting?
[/QUOTE]
Eukanuba er et knippelgodt foder med højt indhold af kød - jeg kender en del, der har fået væsentlig forbedret pelskvalitet ved at skifte til Eukanuba.
VH
Susanne
I dag, hvor jeg kun har voksne kastrater, bruger jeg Adult. Mens jeg både havde killinger, fertile dyr og kastrater, fik de alle sammen Kitten og kastraterne blev ikke for tykke. Så stor er forskellen nemlig ikke på Kitten og Adult.
Jeg har ikke brugt Large Breed og har for øvrigt hørt, at nogle katte ikke så gerne spiser det. Light-produkter i det hele taget holder jeg mig langt væk fra.
Hun mister ikke mere krave, og hun ser knald godt ud
Nu skal hun bare holde op med at være vred, så kører det for os igen.
Jeg håber hun har lyst til at tage med i Prismen på søndag
Bare jeg vidste det…
Der er ikke ændret på kosten.
Hun er ikke meget for at spise maden med Viacutan.
Men hun kan jo ikke slippe for Dermoscent da det bliver dryppet i nakken (og så dufter hun så dejligt bagefter)
Så måske er det Dermoscent der har gjort forskellen.
[QUOTE=PiaR;739664]Bare jeg vidste det…
Der er ikke ændret på kosten.
Hun er ikke meget for at spise maden med Viacutan.
Men hun kan jo ikke slippe for Dermoscent da det bliver dryppet i nakken (og så dufter hun så dejligt bagefter)
Så måske er det Dermoscent der har gjort forskellen.[/QUOTE]
Jeg tror vi prøver Dermoscent - vores gør det kun om vinteren når hun begynder at sætte vinterpels.