Sød besked på min telefonsvarer fra kæresten! - Må bare dele

Jeg fik den skønneste telefonsvarer besked fra min kæreste i dag.

I går fik jeg ny mobil og besluttede mig for at lave min egen telefonsvarer, fremfor den der standart der følger mobilen, som jeg ellers altid bare har brugt.

I dag lå der to beskeder på min mobil-svarer:

“For satan skat den stemme der den går bare lige i hjertet på mig… Det er helt vild. Hold kæft du er så dejlig. Hej hej”

Varmen i hans stemme varmede mig og hans grin var smittende så jeg kom også til at grine…Jeg grinte endnu mere da jeg hørte den næste besked:

“Åh du lyder simpelhen så sød. Du lyder simpelhen så sød så jeg er lige nødt til at ringe op og høre din telefonsvarer en gang til… Jeg elsker dig hej hej!”

Jeg skraldgrinte for kærlighed gør åbenbart både blind og svagthørende. Jeg husker nemlig endnu hvad de første ord jeg hørte fra min barndomskæreste efter 23 år var: “Den er godt nok fæl din stemme!”…Det fløj bare ud af ham og jeg kunne så kun svare “Jeg er til gengæld vild med din!” :stuck_out_tongue:

Det er jeg stadig og han har åbenbart lært at syntes om min hen over årene! :inlove:

Hva’ !?? ? …

Søde Mai, selvom det en dag bliver hverdag så kan jeg fortælle dig at jeg altid modtager søde SMS’er fra min mand der fortæller mig hvor meget han elsker mig når han er ude at rejse. Vi har selvfølgelig også kun kendt hinanden i 30 år :hjerte:

Hvor må du nyde det Birthe og hvor er det livsbekræftende…

De søde sms, små håndskrevne beskeder, kærlige ord eller en sang på FB (Gad vide hvor mange af jer der har sat os på filter :tihi:) Det at vi altid husker at ringe og sige godnat og godmorgen når vi ikke er sammen. De fantastiske kærlighedserklæringer som vi begge pludselig føler for at komme med en helt almindelig formiddag, blot fordi tankerne om den anden bliver for store…alt det håber jeg aldrig forsvinder selv om vi så var så heldige som jer at holde sammen i 30 år…

Kim og jeg besluttet i forgår at vi om 2 år vil fejre 40 årsdagen for starten på vores kærlighed! (Det er lidt snyd, men vi er så gamle efterhånden at vi er nødt til at snyde med mærkedagene)

Min kæreste syntes ikke det er fair, at jeg ikke skriver hvordan min stemme lød…ok den var noget medtaget af at have røget 40 cigaretter hver dag i en uge, jeg var ydermere forkølet og så sov jeg da han ringede…

Ikke at jeg syntes det mildnede det han sagde.:mad:

det er kært… det havde jeg også en kæreste der gjorde engang… lagde søde beskeder bare for at gøre mig glad :slight_smile: den slags mænd er ret dejlige!!

Det er de Regitze…og min kæreste er rigtig god til det.

.