Søde, blide Savannah67

…ønsker sig et nyt hjem. Hun er tortie med hvid og har det mest fantastiske sind, man kan ønske sig. Hun er rolig, sød og social og går med alle de andre hittemis, Sigariah og Findus. Det eneste jeg har set var da hun så Sigariah første gang, da gav Savannah7 et lillebitte hvæs fra sig, men da Sigariah ikke reagerede, så blev der ikke sagt mere i den samtale:høhø:…De to andre Savannah’er er jo bare tøsetumper og alt er sjov og leg så der var ikke “overskud” til at være hverken fordømmende eller nedladeende overfor rødehårende (de er jo selv sort og blå) og Findus ser jeg fisme aldrig reaktioner på uanset hvad:tihi:
Lige i skrivende stund ligger hun her op af computeren og mig og hun ER virkelig en vidunderlig missepige. Hun mangler 2. vacc, for den kan ikke gøres før om to uger, men viser det rette hjem sig, er hun klar og så kan de nye ejere enten vælge at betale 800 kr og betale for 2. vacc. eller betale 1000 og så tage hende til 2. vacc. på Galten dyreklinik ganske gratis
Hvis nogen vil være søde at sætte billedet fra FB ind i denne tråd bliver jeg glad

Jeg kan ikke finde billedet :frowning:

Fra Galten Dyreklinik og Ry dyrekliniks facebookside, det eneste sted jeg lige kunne finde smuksakken:)

Somebody, slap me silly! Det er jo en ny Misty (Muffe)… Hold nu op hun er fin. Hvor gammel er hun cirka?
VH
Susanne (der har katte nok, men man har jo lov at spørge…:ups:)

[QUOTE=Susanne W;1234481]Somebody, slap me silly! Det er jo en ny Misty (Muffe)… Hold nu op hun er fin. Hvor gammel er hun cirka?
VH
Susanne (der har katte nok, men man har jo lov at spørge…:ups:)[/QUOTE]

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=54343

Takker. Ah, voksen… det vil jo alt andet lige komplicere tingene lidt…
VH
Susanne

Hold op en smuk missepige:hjerte:

Her boede hun i gæsteværelset med krog i døren så man kunne snuse til hinanden ra mandag til fredag ugen efterog så åbnede jeg døren og det eneste der opstod var et lillebitte hvæs da hun møste Sifariah. Ellers har det INTET været. Hun er en tuller…der tuller rundt og er sød og blid og snakker en lille smule HVIS hun vil fortælle noget således i formiddags da jeg lagde tøj på plads, da opdagede hun der var noget på den anden side af lågerne og så blev hylderne OG tøjet undersøgt og det gik ikke stille af sig. Hun er VIRKELIG en lækker missepige på alle måder

dåne

Nøj, hvor er hun bare knaldhamrende lækker!

[QUOTE=Lykke;1234506]dåne

Nøj, hvor er hun bare knaldhamrende lækker![/QUOTE]

Er der ikke et eller andet med du er eneste høne i hanegården…måske du trængte til en af samme køn. Husk på hende her er også rødhåret… I ville være det perfekte match:thumbup:

Uh ha en skønhed, hun er da en af de smukkeste tortie tøser jeg længe har set. Godt vi ikke lige står og mangler en misling, for så var hun da snuppet

Det var også lige min tanke!

Det ville vi sikkert :tihi:

Men jeg har lovet ham der kæresten, at jeg nok skal lade være med at plage om flere :wink:

[QUOTE=Lykke;1234641]Det ville vi sikkert :tihi:

Men jeg har lovet ham der kæresten, at jeg nok skal lade være med at plage om flere ;)[/QUOTE]
Jeg skal vist lige have en snak med Rune:pisk:

Måske Lykke skal låne de røde sko… :slem:

Det virker desværre ikke :stuck_out_tongue: Manden mener at 4 er et passende antal både for katte og børn :uha:

Virker ikke…?
:yikes:

:klapper:

Oh, you ain´t seen nothing yet, ye of little faith :wink:

Så kan Savannah67 ses på hittekatte hjemmesiden.
Hun er en fantastisk kat. Noget af det sødeste, blideste og mest vedkommende kat og hun er SÅ medgørlig på alle måder.

Midt i alt udstillingshalløjet dukkede der sørme et hjem op der udfra hvad jeg fornemmer lige er hvad Savannah67 mangler. En gård med musemarker og en blød sofa indenfor. Hun skifter hjem i aften og skal bo sammen med Simba 86.
HURRA:wehu:

Så er Savannah flyttet og det er gået over al forventning. Hun var hverken bange eller gemte sig…men undersøgte tingene og de forskellige rum MEN med alle sanser på det yderste af sine knurhår. Da jeg kørte sad hun i vindueskarmen og spejdede ud over et engdrag…nok efter mus