Søde My mangler et hjem

Min ekskæreste skal flytte, og han kan ikke tage vores (førhen) fælles katte med.
Den ene har heldigvis fået et nyt hjem, men hunkatten, My, har desværre ikke fundet en ny familie endnu.
Jeg ville så gerne selv tage hede ind, men pga. min nuværende bolig situation, er der desværre ikke mulighed for det.

Jeg håber sådan, at der er nogen, der kan give My et dejligt hjem, da min ekskæreste har talt om at få hende aflivet! :frowning:

Lidt om My:
My er en lille hunkat på ca. 4 år.
Hun er en kat med sin helt egen personlighed, og hun kan rigtig godt lide at putte og hygge. Hus er halv klassisk perser og halv huskat. Perser generne viser sig især på hendes størrelse og hendes runde hoved.
Som tidligere skrevet kan hun rigtig godt lige hygge/nussetid, dog siger hun også fra, hvis ikke hun har lyst.
My ville passe rigtig godt ind i et hjem, hvor der ikke er andre dyr, og hvor der ikke er små børn. Børn der er i en alder, hvor de ved hvordan man tyder kattes kropssprog er ikke noget problem.

Hun er neutraliseret og øremærket.

My var vores første kat, og hun har en personlighed, der virkelig gror på én. Har man først snakket med hende og set ind i hendes meget udtryksfulde øjne, er man helt solgt!

Hvis I eller nogen I kender kunne være interesseret i et kat, der godt ved, at hun er jordens centrum, så skriv til mig på telefon 61698954

Kærlig hilsen
Marie