Sødeste øjeblikke

Faldt lige over denne her på youtube. Mange af scenerne er bare så genkendelige :slight_smile:

[nomedia=“10 Cutest Cat Moments - YouTube”]YouTube- 10 Cutest Cat Moments[/nomedia]

Jeg er helt vild med de to på løbebåndet :inlove:

de er bare så søde… især killingerne der ser tennis :slight_smile:

:tihi: njur hvor er de søde. Hvorfor er det lige at den med printeren virker så bekendt :stuck_out_tongue:

Jeg kunne vist også lave en til sådan en video. Min gode veninde har lavet en video af hendes barnebarn. Hver gang jeg ser det og hun hviner på videoen, så springer min hankat op på skrivebordet og står og knurrer, imens han ser ud i haven. Babyer er nogle meget farlige dyr ved i nok :tihi::tihi::tihi:

Tja, jeg er helt solgt over den kat, der spiller på klaver - måske skulle jeg lade el-piano være tændt :?
For det er helt tydeligt, at Leise-bamsen især vil være med, når jeg sidder og indstuderer et nyt parti - sang, arie eller 2./3. stemme. Jeg er dybt smigret: (S)Kattebassen, der giver mig så megen glæde, nyder lyden af min stemme. Lille skat -love

Og så er der den søde samtale mellem de 2 sort-hvide misser :wehuu:
Ikke mindst slutningen med verdens sødeste exo -love Leise ser præcis sådan ud, når han vil nusses på hage, hals og bryst.
Det er skønt at have fladsnuder :thumbup: