Sødt:-) Mon det er fordi det er snart?

Jeg lagde lige og fik mig en middagslur… Så kom min “højdrægtige” Catzilla ind og mjavede og spinnede og prikkede til min hånd… ja jeg troede selvfølgelig hun skulle føde. Men nej hun ville bare have opmærksomhed. Selv da jeg skulle tisse, ja så gik hun med:tihi: Sådan har hun ellers ikke været længe… Ikke i al den tid hun har være kønsmoden. Mon det er fordi tiden snart er inde? Så søger hun mig, og vil have noget tryghed op til fødslen? Bare en tanke…

Det kunne godt lyde, som om det er tæt på - vores hunkatte bliver også meget “klistrede”, når det er lige op over…

Det kunne godt lyde som den adfærd der kommer, når hunkatten starter med veer. Når mine gør sådan, føder de som regel indenfor et døgns tid.

Uha et døgns tid… :uha: Det bliver spændende. Jeg ville have gættet på hun ville få dem i starten af næste uge. Men er langt fra sikker. Da hun havde 2 løbetider meget tæt op af hinanden. Så det er umuligt for os at kende undfangelses tidspunktet. Men vi har da set killingerne sparke et stykke tid. Plus hendes dievorter har været hævet ca 5 uger nu. Så det kan jo ske fra nu og så inden for de næste 10-14 dage… Men tror nu ikke vi kommer til at vente 14 dage på dem…

jeg syntes birmapiger bliver klistrede allerede fra 6 drægtighedsuge…og førstegangsfødende kan godt blive klistrede længe før fødsel. Prøv at giv mig de 2 ca parringsdatoer.

Jamen den første de havde var den 22/6. Der så jeg de parrede. Men det kan ikke passe, for så skulle hun have haft killinger ca d. 26/8. Men efter den 22/6 kom hun i løb igen… Den var dog meget kort. Og det var ca 14 dage efter… Så mit bud vil være hun er blevet drægtig der. For der kunne jeg se vi havde pels i hele huset når kattene havde været alene hjemme. :slight_smile:

Jeg tipper hun føder om 10 dage :thumbup:

Jeg tror også det bliver i næste uge. har lige lagt nogle billeder ind af min ellers lille dame:tihi:
et hvor hun ligger, og et hvor hun står… Så kan ma da se hendes fine mave.

Åh, hvor er hun en smuk pige! :inlove:

Jeg glæder mig til at se billeder af killingerne! :yatta:

Der skal nok komme masser af billeder af de små:) Idag ville hun da også lige sove til middag med mig:) Og hun er bare meget i nærheden af mig de her dage. Det er så sødt:)