Søften 21

For længe siden havde vi altid en tråd om udstilling, og ja det er muligt det er pral, men man må godt være stolt af sine katte og deres resultater også selvom det måske “kun” er gode oplevelser der er kommet med hjem :+1:t2:
Så…
Vi har været i Søften denne weekend. Alle tre drenge var med. De er ret uprøvede da de er unge og corona har gjort det grimme ved udstillinger også :expressionless:
Lørdag var Frank og Flappe hos Dorte Kaae. Frank er som sin bedstefar bedst til at vinde hjerter, men det har han til gengæld også gjort i stor stil begge dage :heart:
Flappe fik en NOM over en lilla siam.
Solo var hos Britta Busse, der valgte ham overfor en aby, meget overraskende men fedt :clap:t2::wink:
På scenen fik Solo ingen stemmer, men Flappe fik en enkelt, så selvom han tabte BIS, er jeg alligevel stolt af den bette baryl :smile::heart:

Søndag var Frank og Flappe ved Ostemanden :wink: Frank vandt hjerter :smile: og på trods af at han var WOW over Flappe, gik NOM til en somali, der blev DSM senere på dagen, så ok at tabe til sådan en konkurrent :clap:t2::slightly_smiling_face:
Solo fik heller ingen NOM, da der også var somali på spil :expressionless::wink:

Det har været en fantastisk weekend, med masser af snak, grin og gensyn med mange dejlige mennesker :heart: Vi er igang igen og det er SÅ fedt! :+1:t2::heart::smile:

23 Synes om

Jeg ved der har været flere kattegale afsted :wink: Så vil gerne høre om andre meritter og gode oplevelser :slightly_smiling_face::clap:t2::heart:

4 Synes om

Jamen jow :smiley:

Lørdag var Rappe og Ralf begge oppe til alm bedømmelse hos Ad de Bruin.
Rappe fik sit cert i kl 4, og det var så det :slight_smile: helt som det skulle være - hverken mere eller mindre.
Ralf fik sit sidste cert i kl 6 og blev derved Grand int. premier. :smiley:
Der var BIV for første gang i mands minde blandt de brune kastrat burmesere, som gik til en anden fin burmeser hankastrat :slight_smile:

Senere lørdag var Rappe til veteran-bedømmelse hos Dorte Kaae, hvor hun sq snuppede en 3. plads ud af de fem fine veteraner i kat 3! Det havde jeg faktisk ikke set komme, for det er et hårdt felt med fine veteraner! :smiley:

Søndag skulle Rappe til Helene Reiter, som gladeligt gav Rappe sit certifikat, men helt som forventet gik nom til Bentes fine blåtortie pige :slight_smile:
Ralf skulle op ved Gerardo Fraga y Guzman, hvor han fik mange flotte ord med på vejen og sit cert, men der var liiiige en flot flot ocikat fra hindkjærs, som løb med nom - helt fortjent :slight_smile:

Rappe blev hos Ad de Bruin igen nr tre til veteran :slight_smile:

Jeg blev så shanghajet til sceneshowet som steward, fordi der manglede hænder - og kors hvor opdagede jeg, hvor meget jeg har savnet det!
Kattene holder nok fri i Hedensted - men øhm jeg kommer nok ret meget til at melde mig som steward og tager derned til det :ups:

Det var SKØNT! at være afsted igen :slight_smile:
Der var da lige lidt rust, som skulle bankes af - men det var så godt! :smiley:
Det var bare hyggeligt og godt hele vejen rundt som overordnet oplevelse :slight_smile:

16 Synes om

Dejligt med en udstilling hvor jeg kun har 10 min kørsel :wink:
Jeg havde Blua og Guliver med til Søften.
Lørdag var Guliver oppe hos Ad de Bruijn som synes at han var en pæn kat men alt for tyk (vi kalder ham Moby Dick af en grund :wink:) men han fik sit cert. Blua kom op til Britta Busse og blev NOM. Han tabte på scenen til en somali og Flappe snuppede også en af stemmerne. Der er hård konkurrence hos hankastraterne i Jylland :wink:
Blua var også på scenen og fik en kokarde fra JYRAK og blev hyldet for sin nye titel som DSM :smiley: jeg måtte også lige give lidt godt til ganen for at fejre det :smiley:
Søndag var begge oppe hos Yan Roca-Folch (aka Ostemanden) og Guliver fik igen sit cert men fik at vide at han er for tyk. De er lidt kritiske med det da han er i klasse 3 nu. (Han er tyk fordi han er chippet)
Blua fik stor ros, men tabte til en somali hankastrat.
Det har været rigtig hyggeligt at være afsted og vi glæder os allerede til Hedensted :smiley:

19 Synes om

Stort Tillykke til jer med de fine resultater :flag: Det var så skøn at komme afsted igen og se jeg alle, der var desværre slet ikke tid nok til at komme hele vejen rundt og få sagt hej.

Vi var også afsted begge dage. ankom allerede fredag og hyggede med at sætte hittekat stand op sammen med @Katho
Vi have 3 katte med lørdag:
Cassie var hos Ad de Bruijn, hun fik en flot bedømmelse og hendes sidste CAC, så hun er nu champion. hun vandt NOM, men tabte BIS på skildommer.
Agatha var hos G. Fraga y Guzman, hvor hun også fik en super bedømmelse, hvor fik NOM, men tabte også BIS på skildommer.
Oda var også hos G. Fraga y Guzman, hun fik CAC og en kanon bedømmelse og han glæder sig til at følge hende.
Søndag have vi 4 katte med
Cassie var hos G. Fraga y Guzman, hun fik sit første CACIB og NOM, hun fik 1 stemme på scenen
Agatha var hos Helene Reiter, fik en fin bedømmelse, hun har været hos hende flere gange og altid fået NOM, men denne ikke denne gang , da hendes tabby var for dårligt, noget hun aldrig har snakket om før, så det var en overraskelse, men så har vi prøvet det også :slight_smile:
Oda var hos Dorte Kaae, hun fik sit sidste CAC og er nu også Champion, hun tabte NOM til en flot ocikat
Quuen var også hos G. Fraga y Guzman, hun stor ros for type og udtryk, men hun er ikke særlig harmonisk pt, der er alt for meget krop i forhold til hovedet (good kitchen) som de siger :tihi:, men hun fik sit første CAC

15 Synes om

Det var både hårdt og godt på samme tid at komme igang igen :slight_smile:
Her er pengeskabet - Franz Jäger - i Evas trygge arme. Han fik cert begge dage, og BIV og BOX, så jeg kunne dårligt være mere tilfreds :wink: Og det var SÅ godt at se alle de gode kattefolk igen :slight_smile:
VH
Susanne

18 Synes om

Tillykke til jer alle, og sikke nogle dejlige billeder ! :flag: :hjerte:

Øjjjj hvor savner vi også udstillinger ret så meget når man ser denne tråd, håber vi meget snart også kan joine igen. :jubiii:

1 Synes om

:heart_eyes:

4 Synes om

Hvor lyser jeres glæde over at få lov at komme på udstillingen igen, så meget ud af tråden her. At jeg sider her med glæden i maven. Og tåre i øjen krogen af glæde på jeres vegne.

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om